Beoordeeld op 3 augustus 2018

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Het was mooi, nieuw en schoon. Bedden comfortabel, genoeg faciliteiten in het huisje (koffiemachine, toaster, koelkast met diepvries). Bankje wat minder comfortabel, maar dat is meestal in stacaravans. Tuinmeubilair vonden wij wat minder. Picknicktafel is prima om aan te eten, maar twee ligbedden zonder kussens zit niet echt lekker. Beter zouden wat tuinstoelen zijn, zodat je 's avonds ook lekker kunt zitten (en niet liggen of aan een tafel zonder rugleuning).

Het terrein ligt er netjes bij. Leuk zwembad. Het was nog niet druk op de camping toen wij er waren, dus meer dan genoeg ligbedden en ruimte in het zwembad. Leuke bar met leuk vriendelijk personeel. Eten is prima voor redelijke prijs.

Wij baalden wel dat er geen wifi was, terwijl dit wel op de website staat. Dit schijnt echter eind juli opgelost te zijn.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie