“Zeer goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Le Moulin des Ramiers
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Crupet
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets op aan te merken. Allemaal tip top in orde. Het ontbijt was prima. De gastheer probeert met elk ontbijt te variëren en zoveel mogelijk lokale producten aan te bieden. Zeer vriendelijke man. Helaas valt er 's avonds niet veel te beleven in het hotel of in het dorp, dat vond ik persoonlijk jammer. Wel uiterst rustig, omgeven door natuur. Kamer ook voldoende ruim met grote ramen. Tevreden!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord: zalig!

We zijn enorm enorm aangenaam verrast.
Toffe omgeving. Rust & natuur. Het dorpje is mega pittoresk.

De meneer was mega gastvrij. We waren te vroeg aangekomen, maar de kamer was vrij. Dus we mochten er al in.

De kamer was net en ruim genoeg. Met minibar.

Hij gaf ons tips over de omgeving. Mooie uitgestippelde wandelingen. Toffe plekjes waar we met de honden ook iets konden gaan eten.

Het ontbijt was top!
Super fijn dat er locale producten waren.
Yoghurt met confituur. Kazen en vlees iit de streek. Verschillende types brood en koekjes.
Je eitje kon je kiezen hoe je die wou.
Je kon hem niks teveel vragen.
Verschillende soorten cornflakes en zoetigheden. Top top top!

Het hotel is vrij klein. En ook de eetkamer is klein. Maar de service is mega!

We kijken alvast uit naar ons volgende bezoek bij jullie.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
10 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik denk dat het de zesde maal was dat we in "Le moulin" verbleven. En weer was het tiptop. Zalig grote kamer, badkamer smetteloos, ontbijten met de beste producten van de streek en dan de rust...... Onze dank aan de voortreffelijke gastheer; hij ziet ons vast en zeker nog terug

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
1 september 2015 beoordeeld

Het hotel (meer bed and breakfast) ligt heel mooi in een vallei in een klein dorp met 4 restaurants. Het restaurant Pachis (waar de hoteleigenaar enigszins zijn neus voor ophaalde) beviel ons erg goed. Gewoon goed eten voor een schappelijke prijs ( voorgerecht garnalen in olijfolie) heerlijk!!! Hotelkamer ruim, goede badkamer, vast tapijt, beviel. De superlatieven van andere bezoekers over het ontbijt begrepen wij niet zo. Je moet er extra voor betalen (13 euro) en is niet anders dan in een ander hotel (nou ja, in leuke potjes verpakt en zo). Niet de eigenaar maar een werknemer die het hotel beheerde en het ontbijt verzorgde hebben wij 3 x steunend rond zien lopen, zo moe en druk was hij. Zit ik niet echt op te wachten, je durft niets meer te vragen. Al met al toch een lekker hotel, op een mooie plek maar ga uit van reële verwachtingen.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
12 augustus 2015 beoordeeld

Ruime en goede kamer waar vele andere hotels een voorbeeld aan kunnen nemen. De gast heer gaf ons alle uitleg over de omgeving en gaf een kaartje voor een ontdekkingstocht door Crupeten dat is de moeite waard. In Crupet is het restaurant "La Besace" en daar kun je het betere vlees eten wat een paar weken gerijpt heeft en uitzonderlijk van smaak is. De volgende van een heerlijk en eerlijk ontbijt genoten met huisgemaakte confituur en honing uit de streek. Laat al je communicatiemiddelen in de koffer zitten en geniet gewoon van de stilte en de omgeving.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
27 juli 2015 beoordeeld

W.E. van 25 tot 27 juli in dit hotel door gebracht. Aangeduid als 4-sterren hotel, maar heeft wel maar 3 sterren. Kamer perfect uitgezonderd van defecte wifi ontvangst (bijkomstig).
Ontbijt was een ramp: voor twee personen: een sneetje salami, half sneetje hesp, half sneetje kopvlees in tomaat, 2 halve sneetjes kaas van een plaatselijke kaasmaker, 1 sneetje kaas met kruiden, 4 soorten smeerkaas.2 zelf afgebakken broodjes en enkele stukjes krisp rolls.
Honing en yoghourt naar keus, evenals confituur.
Elk een glaasje fruitsap (bediend door de baas) maar kon niet zelf bijgevuld worden. Bovenal 12 euro per dag voor hond. Niet te verwonderen dat er slechts 3 kamers bezet waren en dit in juli. Voor mij is dit diefstal.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
5 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook onze hond was er zeer welkom. Enig minpuntje was het ontbreken van een goede wifi. Maar dit overleef je wel. Het ontbijt was betalend maar was een aangename verrassing met plaatselijke producten.

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Crupet in overweging
op 2 km afstand
Ibis Dinant
nr. 1 van 4 in Dinant
801 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Le Moulin des Ramiers geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Le Moulin des Ramiers

Adres: Rue Basse 32, Crupet 5332, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Namur Province > Crupet
Voorzieningen:
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Crupet
Prijsklasse: € 75 - € 126 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Le Moulin des Ramiers 4*
Aantal kamers: 6
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Le Moulin des Ramiers met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?