“Uit eten in Oud Rekem”

Restaurant Oud Gerechtshof
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Rekem
Keukens: Belgisch, Italiaans
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast :vlotte bediening en vriendelijk personeel.lekker gegeten en correcte prijs,een aanrader

Datum van bezoek: september 2020

6 september 2020 beoordeeld

Zeer lekker eten al mag het iets meer zijn :)
Ook enorm vriendelijke bediening en een gezellige huiselijke sfeer
Helaas wel te duur voor wat je krijgt vonden wij persoonlijk (tafel van 4): voorgerecht 19€ voor 6 blaadjes ravioli met truffel en 33€ voor een tagliata met frietjes. Maar ok, als je het er voor over hebt, niet twijfelen want het was wel heel lekker. In ieder geval wel een zeer leuke gezellige avonden onder vrienden gehad!

Datum van bezoek: september 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens onze vakantie gaan eten. Een geweldige smaak beleving wij hebben genoten van de ossenhaas. Perfect klaar gemaakt en een absolute smaakexplosie in je mond. Hier komen we zeker terug. Prijs is iets duurder maar dat is het dubbel en dwars waard.

Datum van bezoek: augustus 2020
Bedank Bianc En Rodrig... D
16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terechtgekomen tijdens onze fietstocht. We namen de Carpaccio met truffel en het was heerlijk. Goedkoop was het zeker niet, maar de kwaliteit was wel top.

Datum van bezoek: augustus 2020
19 maart 2020 beoordeeld

Heel gezellige zaak en goede keuken. Echt gewoon lekker en zonder te veel gedoe. Fijn ontspannen. Ook de eigenaars zijn vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant Oud Gerechtshof bekeken, bekeken ook

Rekem, Limburg Province

In Restaurant Oud Gerechtshof geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.