“Geen lunch of dinner, maar een lekker biertje”
Beoordeling van Restaurant Oud Gerechtshof

Restaurant Oud Gerechtshof
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Rekem
Keukens: Belgisch, Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben buiten op het terras van een lekker biertje genoten. Vanaf een bepaald uur moet je even plaats ruimen want dan staat het restaurant centraal.

28 mei 2018 beoordeeld

weekendje weg en aangeraden door hotel uit de buurt dus proberen maar .
vriendelijke ontvangst, maar dan begint het wachten op alles , men excuseerde zich maar dan moet er ofwel personeel bij. Zowel in zaal als keuken of minder tafels aannemen ,
eten was lekker maar gewoon en vond het daarom duur

22 mei 2018 beoordeeld

Na een fietstocht in de buurt zochten we iets om te eten. Dit etablissement leek ons wel iets. Helaas was de bediening ondermaats. Ofwel was er te weinig personeel, ofwel waren ze onbekwaam. Veel te lang moeten wachten eer we konden bestellen. Daarna kwam ons bord wel tamelijk snel.
Het eten op zich was redelijk, maar vrij miniem. (Ook de kaart was niet uitgebreid).
Te duur voorbaat het was.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben van te voren besproken maar daar werd geen notie van genomen we zijn buiten op het terras gaan zitten want er was een kunstmarkt en het was goed weer dus leuk om naar mensen te kijken....we moesten heel lang wachten op de bediening er was maar 1 man in de bediening, waarschijnlijk de eigenaar en die liep letterlijk rennnend over het terras.
Geen gezicht en hij kon het ook helemaal niet aan...we kregen uiteindelijk onze bestelling en die vonden we erg duur voor wat er op het bordje lag....

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg in Maasmechelen ,zijn we even naar rekem gereden. We zijn op onze wandeling toevallig gestopt om iets te drinken in het oud gerechtshof .We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw , waarna we ook besloten om er iets te eten . De menu (de zeetong )was zeer lekker alsook de wijn en de zelfgemaakte frietjes . Alles werd door een vriendelijke gastvrouw opgediend . Zeker een aanrader voor wie er in de buurt is.

Reizigers die Restaurant Oud Gerechtshof bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

Rekem, Limburg Province

In Restaurant Oud Gerechtshof geweest? Deel je ervaringen!