“Top top top”
Beoordeling van Bellavino

Bellavino
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Rekem
31 mei 2018 beoordeeld

Het was superlekker, de chef-kok was ziek maar daar hebben we niets van gemerkt! Lekker, mooie bordjes, lekkere wijn en supervriendelijke bediening! En dan horen we dat de kok 18 jaar is, OMG doe zo verder!!! Dikke pluim voor het ganse team
Je krijgt waar voor je geld

30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke, gezellige ongedwongen sfeer, supervriendelijke gastvrouw.
Eten voortreffelijk en heerlijke vers bereid,
Zeer goede wijnen,

13 mei 2018 beoordeeld

Aangename ontvangst, binnen was het nogal rumoerig maar op het terras was het heerlijk rustig zitten. De terrasverwarming later op de avond was een pluspunt !

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord FANTASTISCH super keuken brigade.
Top gastvrouw, niets is haar te veel.
Super wijnen deze mensen hebben SMAAK.
Alles wordt vers bereid met zoveel smaak.
Wij gaan heel vaak terug komen

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer als we even snel een hapje gaan eten of gewoon een lekker glas wijn gaan drinken draait dit uit op de meest gezellige en geslaagde avonden.
Eten is top, wijn is top, en het personeel is ook altijd even opgewekt en gezellig!
Wij blijven met enorm veel plezier iedere week weer terug komen.

TOP TOP TOP

Reizigers die Bellavino bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

In Bellavino geweest? Deel je ervaringen!