“Gezellig”
Beoordeling van Bellavino

Bellavino
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Rekem
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke, gezellige ongedwongen sfeer, supervriendelijke gastvrouw.
Eten voortreffelijk en heerlijke vers bereid,
Zeer goede wijnen,

13 mei 2018 beoordeeld

Aangename ontvangst, binnen was het nogal rumoerig maar op het terras was het heerlijk rustig zitten. De terrasverwarming later op de avond was een pluspunt !

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord FANTASTISCH super keuken brigade.
Top gastvrouw, niets is haar te veel.
Super wijnen deze mensen hebben SMAAK.
Alles wordt vers bereid met zoveel smaak.
Wij gaan heel vaak terug komen

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer als we even snel een hapje gaan eten of gewoon een lekker glas wijn gaan drinken draait dit uit op de meest gezellige en geslaagde avonden.
Eten is top, wijn is top, en het personeel is ook altijd even opgewekt en gezellig!
Wij blijven met enorm veel plezier iedere week weer terug komen.

TOP TOP TOP

5 maart 2018 beoordeeld

Lang wachten in het onthaal totdat de gastvrouw ons een tafeltje kon wijzen.
Daarna kregen we onze drankjes en duurde het ook heel lang voordat we de menu kaart kregen.
De wijn was niet onze smaak, en we vermoedde dat er kurk in zat, maar de gastvrouw sprak ons tegen, ze heeft daarna een nieuwe fles open gemaakt maar deze was niet veel beter. Ook tussen de gerechten zat steeds een uur, dit duurde zeker te lang!
Gevarieerde menu kaart maar weinig smaak in de gerechten. spaghetti gewoon gekookt met chili peper helaas had dit geen smaak. De frietjes waren wel lekker en leken zelf gesneden. We voelden ons niet welkom in het restaurant. Vis en vlees was vers, maar miste smaak en de Italiaanse passie. Geen nagerecht gekozen, omdat we al lang moesten wachten en graag terug naar huis wilden gaan.

Reizigers die Bellavino bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

In Bellavino geweest? Deel je ervaringen!