“Opmerking”
Beoordeling van De Stoof

De Stoof
Geclassificeerd als nr. 15 van 24 Restaurants in Aartselaar
31 mei 2018 beoordeeld

Maaltijden waren in orde , maar op terras lagen geen nappen op tafel en een bordje om je broodje op te leggen ontbrak , dus broodje maar op servet .De bediening was goed en minder goed , vrouwelijke bediening was niet al te vriendelijk .

19 april 2018 beoordeeld

Met een grote groep gaan eten. Het was mooi weer dus we kregen het aperitief op hun tuinterras. Als aperitief hadden we fruitsap of cava en als hapje gefrituurde kippenbout met pikante dipsaus. Het hapje is niet slecht maar als aperitief hap bij cava?
Binnen is het landelijk ingericht.
Als voorgerecht een zeer grote portie rundcarpaccio welke zeer lekker was. Als hoofdgerecht varkenshaasje met bearnaise saus en groene asperges (+ kroketten). Het vlees was zeer droog mogelijk te lang gegaard. Vreemd dat we geen witte asperges kregen. De groene waren lekker maar overgaar.
Kortom: het is een brasserie-keuken.Geen restaurant.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoenmaker blijf bij uw leest. Ik ben er van overtuigd dat hier met de beste bedoelingen een restaurant gerund wordt.
Echter de kwaliteit van de keuken is niet goed. Betere gerechten, een kleinere kaart, verse producten en vriendelijke bediening zou al heel wat helpen. De varkenswangen dreven in een ongebonden en zwak afgekruide jus. Kader is wel bekoorlijk.

Reizigers die De Stoof bekeken, bekeken ook

Kontich, Antwerpen
Aartselaar, Antwerpen

Aartselaar, Antwerpen

In De Stoof geweest? Deel je ervaringen!