“Lekker en heel veel eten voor prima prijs”

Restaurant- Cafe Dorfstüberl
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Laehn
Keukens: Oostenrijks
14 september 2019 beoordeeld

Hier gegeten tijdens ons tussenstop van Italië naar Nederland. Heel veel voor een prima prijs. We kozen met 2 personen voor de Hausplatte. Een 3e volwassene voor de forel, ook erg lekker. 2 kinderijsjes voor de dochters als toetje, al net zoveel.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

op de terugreis vanuit italie hier de auto geparkeerd. Goed restaurant met erg vriendelijke bediening, goede parkeermogelijkheden, buiten of binnen eten. We gingen voor de schnitzel met friet. Die was groot genoeg om zeker te zijn dat je zonder honger van tafel gaat. De soepen vooraf waren ook lekker en in grote koppen geserveerd.
Zeker voor herhaling vatbaar/

Datum van bezoek: juli 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier naartoe vanwege de goede beoordeling op Trip Advisor. Gereserveerd en tafeltje stond keurig gereed. Alleen kwam toen de lokale sportclub voor een huldiging en vond men het wat ongemakkelijk dat wij daar zaten te eten. Of we het dessert op een andere plaats wilden nuttigen. Toen kwamen we in een achteraf zaaltje (alleen!).

We voelden ons dus niet welkom ondanks vooraf gereserveerd te hebben. Het eten was overigens voortreffelijk en het vriendelijke personeel probeerde er nog wel wat van te maken.

Er vanuit gaande dat dit een uitzondering was, toch een gemiddelde waardering gegeven vanwege het goede eten.

Datum van bezoek: februari 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Nette en gezellige bediening. Echte Oostenrijkse Wienerschnitzel. Live musik von Rudy

Datum van bezoek: februari 2019
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vijf dagen bij Dorfstüberl gegeten. Brede kaart en alles even lekker. Ruime porties en zeker niet duur voor het gebodene. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening (zowel in het Duits alsook het Nederlands). Wij komen zeker weer terug Dorfstüberl!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant- Cafe Dorfstüberl bekeken, bekeken ook

In Restaurant- Cafe Dorfstüberl geweest? Deel je ervaringen!