Beoordeeld op 7 september 2018

Marjolein en André zorgen er echt voor dat het hun gasten aan helemaal niets ontbreekt. Een prachtige entourage, fenomenaal uitzicht, heerlijk eten én drinken , lief, attent en goed opgeleide medewerkers en als kers op de kaart de persoonlijke aandacht gedurende het gehele verblijf. In één woord TOP.
Toen de door ons geplande Kilimanjaro klim door persoonlijke omstandigheden helaas niet kon doorgaan, hebben André en Marjolein er werkelijk alles aan gedaan om alternatieven te vinden. Door hun inzet en inspanningen hebben wij toch een heerlijke relaxte vakantie gehad en ten volle genoten van het verblijf in Arusha Villa.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Marjolein d, Owner van Arusha Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018

Dank je wel Anita, het was gezellig dat jullie er waren. En als de Kili beklimming volgend jaar wel doorgaat, hopen we jullie weer te zien!

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Tijdens onze vakantie in Tanzania verbleven we de eerste 4 nachten in Arusha Villa. Onmiddellijk genoten we, gastvrij en prachtig ingericht hotel. Het eten wordt er klaargemaakt door een culinair team. Alle personeelsleden verwennen je iedere dag. Een echte aanrader!

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Arusha Villa is een klein paradijs met fantastische eigenaren. De kamers vormen een mix van modern, Afrikaans en comfort. De tuin met zwembad is overweldigend groen net als de omgeving. Kortom, een flitsende start van onze safari!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juni 2018

Ruim van de weg afgelegen Arusha naar Moshi. Totale rust.
Gastvrij en vriendelijk personeel.
Ruime sfeervolle kamersmet Afrikaanse touch
perfect ontbijt.
Aanrader kom hier zeker terug.
Nederlandse eigenaren

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Marjolein d, Owner van Arusha Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Dank je wel Jan, voor je mooie recensie. Hoop je snel weer te zien!

Beoordeeld op 19 mei 2018

Na onze aankomst 's avonds laat vanaf het vliegveld werden we gastvrij ontvangen met een drankje op het mooie overdekte terras. Mooie ruime kamer met prima bedden en een fantastische badkamer. De tweede en helaas al laatste avond een prima diner gekregen. Wij eten vegetarisch en dat was geen enkel probleem, lekkerder hebben we in Tanzania niet gegeten.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Marjolein d, Eigenaar van Arusha Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Veel dank voor je mooie recensie. Hoop dat jullie ook elders een heerlijk verblijf hebben gehad. Fijn dat jullie ons eten zo lekker vonden!