“Heerlijk huis in een prachtig gebied”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
schaafvdr
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk huis in een prachtig gebied”
Beoordeeld op 3 november 2017 voor een verblijf in mei 2017

Je kunt werkelijk alle kanten op met deze locatie. Je hebt de rust en charme van het plaatsje Flayosc en je bent ook zo in no time aan de mondaine kustrook van Cannes en St Tropez. De natuur ligt om de hoek en ook met het huis kun je alle kanten op. Groot genoeg voor een grotere groep, klein genoeg voor een gezin.

Carolien ...
“Tophuis”
Beoordeeld op 2 november 2017 voor een verblijf in september 2017

Afgelopen september hier geweest met een groep vriendinnen. Het huis heeft echt alles wat je nodig hebt en is perfect gelegen, op loopafstand van het gezellige dorpje Flayosc. Een heerlijke tuin met een fijn zwembad en overal leuke hoekjes om te zitten. Wij komen heel graag nog eens terug!

jacco971
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke vakantie villa met zwembad”
Beoordeeld op 19 oktober 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Afgelopen vakantie hebben we geweldig genoten van dit royale familie huis. De woning heeft een heerlijk zwembad en is van alle gemakken voorzien. Dankzij de aanwezigheid van airco op alle slaapkamers hebben we ook op heel warme
dagen geen last gehad van de hitte. Ook de kids hebben zich uitstekend vermaakt. In en om het charmante plaatsje Flayosc zijn veel goede restaurants en is er van alles te doen en te bezoeken. Wij kunnen Villa Moulin van harte aanbevelen en komen er graag nog eens terug!

Je leeftijdgroep 35-49
deurverko ...
Den Haag, Nederland
1 beoordeling
“Fraaie woning op uitstekende locatie”
Beoordeeld op 18 oktober 2017 voor een verblijf in juli 2017

We hebben heel prettig een week in deze royale en smaakvolle woning doorgebracht. De plek is erg leuk, o.a. vanwege het mooie uitzicht op de velden en ook aan de rand van het oude dorpsplein van Flayosc. Mooi zwembad in een grote tuin, fijne slaapkamers en gezellige grote living. Een aanrader.

Je leeftijdgroep 35-49
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren