“geen gedoe, gewoon super gezellig EN..... echt lekker”
Beoordeling van Opa's Eethuisje

Opa's Eethuisje
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Kessel
Keukens: Belgisch
29 september 2020 beoordeeld

ja het was weer erg druk en ja...we moesten wel even wachten.
en ja het was soms wel wat luidruchtig
Maar de sfeer is zo ontspannen, de inrichting speciaal maar authentiek, de bediening zeer attent en erg vriendelijk. Een geolied team. En het eten is meer dan lekker en mooi verzorgd opgediend, ik kom hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: april 2020

31 juli 2020 beoordeeld

Het terras was niet aangenaam, vol onkruid en onverzorgd, toilet ronduit vies en dit tijdens corona! Het eten, tajine van vis, 3 scampi en 2 stukjes vis verder grote vieze stukken aardappel en paprika,en niet te eten zo pikant ( moesten een smaakje worden verborgen? ) de vol au vent, rechtstreeks van de Aldi en zeer minieme portie. Ik begrijp het zijn harde corona tijden, maar zo kom je er echt niet!

27 juli 2020 beoordeeld

na eerste openning gaan eten ,er waren verschiiiende opmerkingen de sla niet vers kroketten opengebarsten saus niet warm ,het dessert was ys de slagroom was ditlopend en de koekjes erop waren wak /niet vers ,,dit is de eerste keer dat het was tegengeslagen

Bedank 612.094
23 juli 2020 beoordeeld

Ik kom al vele jaren in Opa's Eethuisje al vanaf het begin te Viersel. Het is er altijd superlekker en voldoende grote portie's . Als er dus een persoon schrijft in de review
dat het niet meer was zoals in Viersel, is dat waarschijnlijk iemand van een andere planeet die misschien beter een diepvriesmaaltijd kan opwarmen op op zijn niveau te blijven

11 februari 2020 beoordeeld

Aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht met koffie genomen met z'n vijven.
Uitstekende bediening. Zeer lekkere, verzorgde en mooi ogende gerechten gekregen voor zo'n € 40.00 per persoon.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Opa's Eethuisje bekeken, bekeken ook

Broechem, Antwerpen

In Opa's Eethuisje geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.