“Het was heel lekker”

Grillhouse Yasemin
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Altforst
Keukens: Mediterraan
4 weken geleden beoordeeld

Vriendelijke bediening.Het eten prima. Het vlees word vers op een gril berijd . Het is wel even zoeken naar de goede ingang omdat ze daar ook zalen verhuren.

Datum van bezoek: oktober 2018

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tijdje geleden met een groep hier gegeten. Waardeloos en de helft is ziek geworden. Slechte service. Als je een klacht indient, word je niet serieus genomen. Geen aanrader.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een klxxx restaurant. Zouden wij met vrienden eten vanwegen een verjaardag. Geregeld via social deal. Gebeld zijn wij niet welkom. Ik hoop echt dat niemand bij die hftr meer gaat eten. Stelletje schoften. Hoop dat jullie maar failliet gaan!!!geen andere woorden voor

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben Yasemin gevonden via social deal. We hadden het gevoel midden in nergens terecht te komen en stonden plotseling voor een groot onaantrekkelijk pand met een gevoel dat dit niet kon kloppen. Na de ingang aan de achterzijde gevonden te hebben, kwamen we op de eerste verdieping bij Grillhouse Yasemin uit. Zo lelijk als het pand van buiten is, zo mooi is het aangekleed van binnen.
We werden vriendelijk welkom geheten, ondanks dat we te vroeg waren.
Je kunt op een briefje je bestelling aankruisen voor de grill en dat wordt dat voor je bereid en daarnaast was er een beperkt buffet warme gerechten en soep en een uitgebreid buffet salades en fruit. Ook was er een ijsbuffet.
De jongeman (bedrijfsleider?) deed zijn uiterste best on het ons naar de zin te maken. Het vak is hem op het lijf geschreven.
Ondanks dat het warme buffet beperkt was, is dit adres zeker een aanrader.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Landelijk gelegen grillrestaurant. Op bovenverdieping staan buffetten met warme en koude gerechten opgesteld. Behoorlijk gevarieerd. Hoofdgerechten bestel je en worden geserveerd. Snelle bediening van deze grillgerechten. Lekkere smaken, maar hierbij wat minder variatie dan bij de buffetten. Ook pizza's kunnen worden besteld. Je kunt het diner afsluiten met lekkere toetjes van het dessertbuffet, waar ook ijs bij zit.
Overwegend Turkse accenten. Goede prijs/spijs verhouding.

Datum van bezoek: april 2018

In Grillhouse Yasemin geweest? Deel je ervaringen!