Hotel Buena Vista
TripAdvisor
Zie aanbieding
29 maart 2017 beoordeeld

Wij sliepen hier aangezien het dichtbij het vliegveld ligt.
Onze verwachtingen , waren aan de hoge kant , aangezien het hotel goede beoordelingen heeft.
Het personeel was aardig.
Verder was het eten niet speciaal , de wifi ronduit waardeloos , geen kluisje op de kamer , geen airco en slechte tv ontvangst.
Ook hing er een muffe lucht in de kamer .
De [ koffie ] trail op het terrein is zeer kort
Op zich prima geslapen , totdat we al om 6 in de ochtend al gewekt werden , door een luid pratende vogelclub , die vlak voor onze kamer verbleven voor minstens een uur , dus een beetje uitslapen was er helaas niet bij.
Ontbijt is prima .
Ze verhuren ook vrij grote bungalows met mooi uitzicht die ik zelf niet op de site vermeld had zien staan maar me wel leuk leken.
Gratis transfer naar het vliegveld verloopt goed.

Kamertip: Er zijn ruime bungalows bij het hotel , met mooi uitzicht over de centrale vallei
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel was ons laatste hotel voor we terug naar België terug kwamen. We hebben er maar 1 nacht geslapen en vond dat eigenlijk spijtig, want we waren aangenaam verrast! Het is heel goed onderhouden, heel propere en nette kamers. Je ziet dat de eigenaars het hotel zelf runnen, er heerst een heel gemoedelijke en familiale sfeer.
Het ontbijt was verzorgd en ook het eten aan de kaart was uitstekend.
Het hotel ligt iets buiten San Jose en is super als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel wordt gerund door de eigenaren zelf en dat merk je goed. We werden opgehaald bij het vliegveld na een lange reis Door een vriendelijke chauffeur. Inchecken ging snel en probleemloos. Kamer was netjes en modern en wifi was uitstekend. Ontbijt en diner waren goed met verse lokale producten bereid. Ook uitschecken ging vlot.
Toen we wilden vertrekken bleek de huurauto die een dag eerder gebracht was defect te zijn. Zonder te vragen werd aangeboden de hotel telefoon te gebruiken.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
2 maart 2016 beoordeeld

Het hotel is prachtig en ligt rustig een paar kilometer van Alajuela af. Onze kamer was heel luxe en netjes en we werden vriendelijk ontvangen. De douche was echt super! Onze kamer zat net voorbij de receptie in het kleine gangetje, redelijk dicht bij de gezamenlijke ruimte, waar een groep luidruchtige Amerikanen het erg gezellig had. Omdat het erg gehorig was konden we hier helaas niet zo uitrusten zoals we hadden gehoopt. Ook tijdens het ontbijt zaten er vrij veel mensen lekker luidruchtig door de eetzaal te galmen, dus verkozen wij een tafeltje bij het zwembad als lekker rustig plekje voor ons ontbijt. Het ontbijt was ook goed en we hebben net voor onze vlucht terug naar huis nog even van het uitzicht over de centrale vallei kunnen genieten.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
14 september 2015 beoordeeld

Het hotel is een beetje ouderwets maar zeer goed onderhouden. Zeer goede bedden maar wel de kleinste kamers die we op onze rondreis hadden. De eetzaal is verschrikkelijk ongezellig en het gratis ontbijt is een lachertje. Je krijgt een bordje fruit en twee droge toastjes en de rest is betalend. En dan wel aan 10 dollar voor pannenkoekjes bijvoorbeeld.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie