“Moet je echt een keer eten”
Beoordeling van Nisos Restaurant Cafe Bar

Nisos Restaurant Cafe Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Pontikonisi
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vis gegeten, echt een aanrader, fantastisch personeel en een mooi uitzicht op de aankomende en vertrekkende vliegtuigen.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op loopafstand van ons hotel ligt dit restaurant met een fantastisch uitzicht op zee en de startbaan van het vliegveld. Heel erg attent en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten voor niet te veel geld. Ik had de mosselen en mijn man de garnalen vooraf. Zalig. Daarna pasta met rundvlees.
Als dessert een heerlijke ijscoup. Dit alles met een mooi flesje witte wijn van eigen druiven. Een super geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te lunchen en diner met prachtig uitzicht op mouse island en het beroemde klooster. Uitgebreide kaart in alle talen met de echte griekse gerechten waaronder Stifado. Gastvrije bediening van onder andere Gregory de ober. Tip voor vliegtuigspotters in de middag perfecte plek voor de avondshots onder het genot van een biertje. Op loopafstand van het bekende Aegli Hotel.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect personeel, uitzicht, prijs kwaliteit en natuurlijk heerlijke gerechten en zelfs heerlijke cocktails Een echte aanrader

16 juni 2017 beoordeeld

Na wat mindere restaurants geprobeerd zijn wij uitgekomen bij dit geweldige restaurant! Het eten was er super, de service, de ambiance. Alles was geweldig, van het persoonlijke praatje met de eigenaar tot aan de cappuccion's en desserts met leuke figuren en teksten. Een bezoek waar je geen spijt van zult hebben.

Groetjes Gabriel en Dunya!

Reizigers die Nisos Restaurant Cafe Bar bekeken, bekeken ook

In Nisos Restaurant Cafe Bar geweest? Deel je ervaringen!