Hoogtepunten uit beoordelingen

102martinev
Purmerend, Nederland
via mobiele applicatie
erg rustig

we waren er de laatste zaterdag van 2017, heel triest weer, en weinig reuring op de markt. Wel ... meer lezen

Beoordeeld op 7 januari 2018
Jan C
Apeldoorn, Nederland
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 19 maart 2019

Ik geef deze antiek goederenmarkt een 8, want er is van alles te koop van speelgoed tot kleding. Ook is er een restaurant waar je kunt eten dus

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Wat viel dit tegen zeg, allemaal oude rommel en daar nog een euro voorbetalen....?? Kleding wat er te koop was, was volgens mij 10 jaar geleden modern.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Leuke kraampjes met allerlei zaken. Koffie met iets lekkers, snacken mogelijk en live muziek. Leuk voor een halve dag vertier.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Echt wel een toeristische attractie. Leuke markt met antiek, snuisterijen, partij producten, telefoonhoesjes, aardbeien. Leuk om eens te bezoeken. Mensen zijn erg gastvrij en aardig.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018

Zeer gevarieerd aanbod, als je het hier niet kunt vinden kun je het nergens vinden. Zaterdags kun je via de bezoekersingang naar binnen voor €1,- en het parkeren is gratis. Koffie slechts €0,80!

Datum van activiteit: februari 2018