“De locatie is schitterend.”
Ruime kamer
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Ruime kamer
Volledig ingerichte keuken
Badkamer met inloopdouche en regendouche, dubbele wasbakken
Apart ligbad
Slaapkamer
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“De locatie is schitterend.”
Beoordeeld op 24 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij houden van ruimte dus verbleven we in de gite Le Chene van 25 augustus tot en met 8 september. Een grote gite met véél ruimte. Met een prachtig uitzicht over het landschap en hele gastvrije eigenaars niets was hen te veel vragen staat vrij. Je heb er op zo'n 10 km een nieuwe Lidl, een Carrefour ... keuze genoeg. Misschien lijkt dit ver maar je kan dit combineren met je uitstapjes. In onze guite was een grote ijskast combinatie 3 schuiven diepvries wat ik geweldig vond voor onze boodschappen. Tot onze blijde verrassing hadden de eigenaars ook aan ons terras een muurtje gebouwd wat toch een gezellige sfeer gaf. Cathéla en Rinus vernieuwen ieder jaar iets of op dit moment zijn ze nu bezig met een nieuwe buitenkeuken te bouwen.Hou je van de natuur en de rust dan is dit zeker een aanrader, dassen, vossen en vogels genoeg in de buurt, gezellig kuieren in de dorpjes of een restaurantje. Top verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
26 sep 2018
Dankjewel Carina voor deze mooie beoordeling!
343hans
Gouda, Nederland
1 beoordeling
“Comfortabele en ruime gîtes met een prachtig uitzicht.”
Beoordeeld op 30 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Prachtige verblijfplaats gelegen op een heuvel. Hierdoor heb je weids uitzicht op de omliggende natuur, het gezellige marktstadje Thiviers en dagelijks een prachtige zonsondergang. Gelegen in de relatief rustige Perigord Vert, biedt de omgeving een ruime keuze in bezienswaardigheden, mooie steden, gezellige stadjes en pittoreske dorpen. Veel kastelen met diverse mogelijkheden zoals bezichtiging, kasteeltuinen, bossen. De Domaine biedt zelf veel ruimte op het (speel)veld en in de omliggende bossen. Diverse soorten van klein wild zien lopen. Zowel zeer geschikt voor rustzoekers die niet zo nodig weg hoeven, als voor gezinnen met kinderen. Een gezellig strandje met een schoon meer biedt zwemgelegenheid op minder dan 10 minuten rijden.

Datum van verblijf: juli 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
31 aug 2017
Merci beaucoup voor de mooie en informatieve beoordeling. Heel leuk dat jullie bij ons te gast waren. Au revoir!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren