Georges D

Simply the best

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Het was ons vierde verblijf in La Mouline. We komen nog altijd superlatieven te kort. Alles klopt hier: de omgeving, het domein, de accomodatie, de sublieme keuken en de inzet, de dienstbaarheid en het enthousiasme van Luc en Tine. Zij maken van La Mouline een thuis voor de gasten, die op voortreffelijke wijze worden ontvangen en verwend. We waren ditmaal met vrienden, die hier voor de eerste keer verbleven en zij waren ook overdonderd door de unieke totaalbeleving. Tot september!
Lydia en Georges
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
5 weken geleden beoordeeld

Heerlijk smikkelen in een prachtige omgeving en een relaxe sfeer…La Mouline is the place to be.Voor alles kan je terecht bij hosts Luc en Tinne die ervoor zorgen dat het warme thuisgevoel nooit ver weg is.Gezelligheid is troef. Je wordt ondergedompeld is een badje van joviale klasse die je nog zelden vindt.

5 weken geleden beoordeeld

Het was na een mooi verblijf in juni 2023, een hartelijk weerzien op La Mouline. Elke dag start met een fantastisch ontbijt, en 's avonds genieten van de kookkunsten van Luc, die dagelijks heerlijke streekproducten gebruikt. Tine serveert dit alles met veel liefde en een glimlach. De kamer was piekfijn in orde gebracht door Tine. Alle dagen kregen we uitleg door Luc en Tine wat er te doen en te bezichtigen is in de het mooie Occitanië. Tine en Luc jullie hebben ons wederom een fantastisch verblijf bezorgd. De vijf bollen zijn dubbel en dik verdiend!
Rita en Ivan

Kamertip: Zeker doen!
Beoordeeld op 17 juni 2024

Het was een zeer fijne ervaring ons verblijf in La mouline. Mooie en rustige ligging. Verzorgde kamer. Gastvrouw en gastheer zijn zeer begaan met hun gasten. Uitstekende service dat de prijs / kwaliteit meer dan waard is. Verfijnde maaltijden.

Beoordeeld op 14 juni 2024

Sublieme ervaring, rustbrengende natuur en omgeving, stijlvolle kamer, en heel "warm" onthaal .
We kregen onmiddellijk een gevoel van " thuiskomen in een heel mooie streek van Frankrijk" .
De maaltijden en wijnen zijn TOP verwennerij: afwisselend verse streekproducten (ook bij ontbijt ) subliem, fijn bereid, een ster waard !!

Kamertip: Doen !
Beoordeeld op 12 juni 2024 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Het eten was super en de kamers zeer netjes. Deze bestemming zouden wij aan iedereen aanraden.
We zijn hier 7 dagen super in de watten gelegd en komen zeker terug.
De streek is zeer kalm en mooi. Er zijn voldoende “chateau’s” en toeristische attracties in de buurt om iedere dag iets te doen.