jan v

Zalige uitvalsbasis voor het ontdekken van een minder toeristische maar boeiende streek

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Heel mooie en verzorgde accomodatie, zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters, en het eten is super lekker en gevarieerd.
De kamers zijn perfect proper. De uitbaters kunnen heel veel informatie delen over de streek en de geschiedenis ervan.
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 14 mei 2024

Goede en verzorgde B&B. Zeer mooi gelegen in een mooi stukje ongerepte natuur .Zeer lekker eten. Gevoel van thuiskomen in een zeer gezellige en familiale sfeer. Prachtige en gezellige stadjes in de omgeving die een bezoekje waard zijn. We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2024
Luc De Wart, Eigenaar van La Mouline, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2024

bedankt lieve Ingrid en Peter voor jullie fijne woorden ! Het doet deugd om te lezen dat jullie genoten hebben. Altijd welkom !!

Beoordeeld op 14 mei 2024

Het was gastvrijheid ten top! Geen enkele moeite was te veel voor Tine en Luc die hun domein, hun kamers en niet te vergeten het heerlijke ontbijt en avondmaal met passie delen. We kregen nuttige tips om de prachtige streek te verkennen maar hebben ook enkele dagen gewoon van de rust, het geluid van vogels en krekels en de zon genoten aan het zwembad. Absolute aanrader!

Kamertip: Wij hadden een mooie kamer met schuine daken. Voor grotere mensen zijn er ook verschillende grotere kamers met hogere plafonds.
Datum van verblijf: mei 2024

Hartelijk dank voor jullie review. Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben. Altijd welkom !!

Beoordeeld op 13 mei 2024

Een vakantie die meer dan 5 "bollen" waard is. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad bij Luc & Tine. Het lichtjes haperende weer werd ruimschoots gecompenseerd door de gastvrijheid, aandacht en vriendelijkheid van de fijne mensen die Luc en Tine zijn. En dan hebben we het nog niet gehad over de sublieme kookkunsten van de gastheer, de lekkere wijntjes en een super gevarieerd ontbijt met elke dag een ander eitje. Werkelijk geen enkele vraag is teveel voor deze lieve uitbaters. Ook aan tips voor uitstappen, activiteiten geen gebrek, je krijgt ze met veel enthousiasme en passie voor de streek te horen. La Mouline heeft echt voor ieder wat wils te bieden, mooie streek, authenticiteit, rust en smaakvol ingerichte kamers met alle voorzieningen. Heb een stukje La Mouline meegenomen in mijn hart en mijn gedachten en keer zeker terug om opnieuw bij te tanken. Dankjewel voor alles.

Kamertip: Adults only dus je kan rustig vertoeven aan het zwembad.
Datum van verblijf: mei 2024

van harte bedankt voor jullie review ! Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben ! Altijd welkom.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Het weer was niet dat... Doch dit werd ruimschoots goedgemaakt door de zonnige en warme ontvangst bij deze lieve mensen! Nette smaakvol ingerichte kamer , een zeer rustige en mooie locatie en als kers op de taart: de fantastische kookkunsten van Luc! Een dikke merci voor Tinne en Luc en tot weerziens! Carina en Marc

Datum van verblijf: mei 2024

Hartelijk dank voor jullie review. Het doet plezier te lezen dat jullie genoten hebben van ons domein én onze services. Altijd welkom !!

Beoordeeld op 11 mei 2024

Het was na een mooi verblijf in juni 2023 een hartelijk weerzien in Belveze op La Mouline. Het weer zat tegen (elke dag regen of buien). Dat deed geen afbreuk aan wederom een fantastisch verblijf met de heerlijke producten van de kookkunst van Luc (zo wil je elke dag ontbijten en dineren) en in kamers die perfect in orde waren gebracht door Tine. De hartelijkheid van Tine en Luc is daarbij de slagroom op het toetje. Zelfs met nat weer is er veel moois te zien en ervaren in de omgevng.

Kamertip: Er is ook een zwembad, maar daarvoor zat het weer teveel tegen.
Datum van verblijf: mei 2024

Van harte dank voor jullie review. Het doet ons deugd om te lezen dat jullie genoten hebben van La Mouline en van onze streek. Altijd welkom !!