eDreams
Hugo W
Schitterende B&B!!!!!!
Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen25 aug 2022 beoordeeld
al vele jaren bezoeken we B&B's in Frankrijk. Wat Luc en Tine doen voor hun gasten is formidabel!
Een prachtige locatie (ver weg van het gewoel) op een mooi domein met vele mogelijkheden. Zeer leuk zwembad, mooie kamer (we hadden blijkbaar de kleinste en toch ...)
Alles is hier om er iets moois mee te doen. En net dat doen Tine en Luc.
Twee prachtige mensen die hier hun dromen waar maken. Formidabele ontvangst, een lekker uitgebreid ontbijt, een cocktail (of Duvelke) tussendoor met de glimlach gebracht. En niet te vergeten de table d'hotes. Wat Luc iedere avond op het bord tovert zijn culinaire toppertjes en Tine serveert met veel plezier! Kortom we hebben genoten van ons (te korte) verblijf in La Mouline. A la prochaine ...

Martine en Hugo.
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 23 augustus 2022

Het was de tweede keer dat we in La Mouline verbleven. Alles klopt: de omgeving, de accomodatie, de sociale contacten, de keuken, ... en vooral de gedrevenheid van uitbaters Luc en Tine. De manier waarop zij de gasten ontvangen en verwennen getuigt niet alleen van een grote professionaliteit maar ook van een ongekende menselijke warmte. Voeg daarbij de culinaire kwaliteiten van Luc en een betere vakantie is ondenkbaar.

Beoordeeld op 19 augustus 2022

Voor de derde keer verbleven we (gezin met twee kleine kinderen) in het paradijs bij Luc en Tine. We genoten opnieuw van het erg mooie domein, de perfect uitgeruste chambre xxl, het mooi gelegen zwembad en de leuke ontspanningsmogelijkheden.

’s Ochtends en ’s avonds werden we weer culinair verwend, wat keken we altijd uit naar de start van het aperitief, met dan de aankondiging van de culinaire verwennerij, waarvan we samen met de andere gasten konden genieten.

Deze keer hadden we gans de week meer dan 30 graden, maar ook in dergelijk weer is er heel veel te doen in de streek en maakten we dan ook gretig gebruik van de erg nuttige tips van Luc, bij terugkeer was er dan vaak een babbeltje met Tine die vroeg hoe we het gesteld hadden.

La Mouline is een aanrader voor wie van kwaliteit houdt, zowel culinair als qua uitrusting, dit alles in een erg familiale sfeer. Ook de omgeving bevat vele verborgen schatten, na drie jaar zijn er nog steeds vele verborgen plekjes te ontdekken.

Het enige waar we spijt van hebben, is dat het weer zo vlug voorbij is gegaan. We kijken uit naar volgend jaar!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 17 augustus 2022

We waren voor de eerste maal bij Luc & Tinne en het was een heel rustgevende, leuke vakantie. Je wordt er warm ontvangen, culinair verwend en je kan elke dag fijne uitstappen doen...kortom we hadden er een heerlijke vakantie!

Beoordeeld op 12 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een relaxte vakantie in een prachtige locatie:
het zwembad is ideaal voor de kinderen, het eten is ongelooflijk lekker en verrassend, de hartelijkheid is uitmuntend.

Perfect plekje voor een zorgeloze vakantie!

Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wederom deze **** bed and breakfast bezocht in de lot. Diverse gasten die al meerdere keren deze idylische plek bezochten, zoals wij. Goeie uitvalsbasis om de regio te verkennen en ‘s avonds samen te genieten van het gezamenlijke diner met mooie wijnen. De oprechte gastvrijheid is reden waarom je hier naartoe rijdt in ‘ the middle of nowhere’. Het heerlijke zwembad vergezelt met een cocktail maakt het af. De kamers zijn ook ‘s zomers heerlijk koel en uitgebreid ontbijten doe ‘s morgens buiten met alles wat je maar kan wensen.

Kamertip: Je rijdt gemiddeld een km per minuut met de auto, dus geniet van het parcours en het landschap