Tina - België
België

Puur genieten

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen19 aug 2022 beoordeeld
Voor de derde keer verbleven we (gezin met twee kleine kinderen) in het paradijs bij Luc en Tine. We genoten opnieuw van het erg mooie domein, de perfect uitgeruste chambre xxl, het mooi gelegen zwembad en de leuke ontspanningsmogelijkheden.

’s Ochtends en ’s avonds werden we weer culinair verwend, wat keken we altijd uit naar de start van het aperitief, met dan de aankondiging van de culinaire verwennerij, waarvan we samen met de andere gasten konden genieten.

Deze keer hadden we gans de week meer dan 30 graden, maar ook in dergelijk weer is er heel veel te doen in de streek en maakten we dan ook gretig gebruik van de erg nuttige tips van Luc, bij terugkeer was er dan vaak een babbeltje met Tine die vroeg hoe we het gesteld hadden.

La Mouline is een aanrader voor wie van kwaliteit houdt, zowel culinair als qua uitrusting, dit alles in een erg familiale sfeer. Ook de omgeving bevat vele verborgen schatten, na drie jaar zijn er nog steeds vele verborgen plekjes te ontdekken.

Het enige waar we spijt van hebben, is dat het weer zo vlug voorbij is gegaan. We kijken uit naar volgend jaar!
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
15.5 km van La Mouline
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 17 augustus 2022

We waren voor de eerste maal bij Luc & Tinne en het was een heel rustgevende, leuke vakantie. Je wordt er warm ontvangen, culinair verwend en je kan elke dag fijne uitstappen doen...kortom we hadden er een heerlijke vakantie!

Beoordeeld op 12 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een relaxte vakantie in een prachtige locatie:
het zwembad is ideaal voor de kinderen, het eten is ongelooflijk lekker en verrassend, de hartelijkheid is uitmuntend.

Perfect plekje voor een zorgeloze vakantie!

Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wederom deze **** bed and breakfast bezocht in de lot. Diverse gasten die al meerdere keren deze idylische plek bezochten, zoals wij. Goeie uitvalsbasis om de regio te verkennen en ‘s avonds samen te genieten van het gezamenlijke diner met mooie wijnen. De oprechte gastvrijheid is reden waarom je hier naartoe rijdt in ‘ the middle of nowhere’. Het heerlijke zwembad vergezelt met een cocktail maakt het af. De kamers zijn ook ‘s zomers heerlijk koel en uitgebreid ontbijten doe ‘s morgens buiten met alles wat je maar kan wensen.

Kamertip: Je rijdt gemiddeld een km per minuut met de auto, dus geniet van het parcours en het landschap
Beoordeeld op 6 augustus 2022

Super locatie, lekker eten, mooie omgeving en vriendelijkheid troef!
Luc en Tine staan iedere dag paraat om je met de grootste zorg te omringen en je een super vakantie te voorzien.
Subliem ontbijt en diner en keuze uit verschillende top wijnen.

Beoordeeld op 3 augustus 2022

Voor de derde maal op rij verbleven wij tijdens de zomervakantie een week in La Mouline. Opnieuw top! La Mouline blijft synoniem voor warme gastvrijheid, heerlijk ontbijt en culinair hoogstaand avondmaal, lekkere wijn, mooie historische stadjes in de buurt, prachtig zwembad en bovenal kraaknet!! En zo kunnen we nog even doorgaan ...