Rebecca V

Heerlijke rust…

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen12 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een relaxte vakantie in een prachtige locatie:
het zwembad is ideaal voor de kinderen, het eten is ongelooflijk lekker en verrassend, de hartelijkheid is uitmuntend.

Perfect plekje voor een zorgeloze vakantie!
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
9.5 km van La Mouline
9.0 km van La Mouline
10.4 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wederom deze **** bed and breakfast bezocht in de lot. Diverse gasten die al meerdere keren deze idylische plek bezochten, zoals wij. Goeie uitvalsbasis om de regio te verkennen en ‘s avonds samen te genieten van het gezamenlijke diner met mooie wijnen. De oprechte gastvrijheid is reden waarom je hier naartoe rijdt in ‘ the middle of nowhere’. Het heerlijke zwembad vergezelt met een cocktail maakt het af. De kamers zijn ook ‘s zomers heerlijk koel en uitgebreid ontbijten doe ‘s morgens buiten met alles wat je maar kan wensen.

Kamertip: Je rijdt gemiddeld een km per minuut met de auto, dus geniet van het parcours en het landschap
Beoordeeld op 6 augustus 2022

Super locatie, lekker eten, mooie omgeving en vriendelijkheid troef!
Luc en Tine staan iedere dag paraat om je met de grootste zorg te omringen en je een super vakantie te voorzien.
Subliem ontbijt en diner en keuze uit verschillende top wijnen.

Beoordeeld op 3 augustus 2022

Voor de derde maal op rij verbleven wij tijdens de zomervakantie een week in La Mouline. Opnieuw top! La Mouline blijft synoniem voor warme gastvrijheid, heerlijk ontbijt en culinair hoogstaand avondmaal, lekkere wijn, mooie historische stadjes in de buurt, prachtig zwembad en bovenal kraaknet!! En zo kunnen we nog even doorgaan ...

Beoordeeld op 20 juli 2022

Als je mag dromen van vakantie in het Zuiden van Frankrijk dan komen de beelden die daarbij opkomen helemaal overeen met de realiteit in La Mouline: schitterende gastvrouw en -heer, mooi en verzorgd verblijf, fantastisch ontbijt en diner, prachtige omgeving, rust, ...
Wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 11 juli 2022

Wij verbleven hier 8 nachten bij Luc en Tinne. Wat een topadresje!!! Elke dag werden we verwend met een driegangenmenu. Het ontbijt was perfect en elke morgen kregen tips en trics om de streek te verkennen. Een aanrader in deze streek!!

Datum van verblijf: juli 2022