Hein D

ALLES TOP !

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen6 aug 2022 beoordeeld
Super locatie, lekker eten, mooie omgeving en vriendelijkheid troef!
Luc en Tine staan iedere dag paraat om je met de grootste zorg te omringen en je een super vakantie te voorzien.
Subliem ontbijt en diner en keuze uit verschillende top wijnen.
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Voor de derde maal op rij verbleven wij tijdens de zomervakantie een week in La Mouline. Opnieuw top! La Mouline blijft synoniem voor warme gastvrijheid, heerlijk ontbijt en culinair hoogstaand avondmaal, lekkere wijn, mooie historische stadjes in de buurt, prachtig zwembad en bovenal kraaknet!! En zo kunnen we nog even doorgaan ...

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 20 juli 2022

Als je mag dromen van vakantie in het Zuiden van Frankrijk dan komen de beelden die daarbij opkomen helemaal overeen met de realiteit in La Mouline: schitterende gastvrouw en -heer, mooi en verzorgd verblijf, fantastisch ontbijt en diner, prachtige omgeving, rust, ...
Wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 11 juli 2022

Wij verbleven hier 8 nachten bij Luc en Tinne. Wat een topadresje!!! Elke dag werden we verwend met een driegangenmenu. Het ontbijt was perfect en elke morgen kregen tips en trics om de streek te verkennen. Een aanrader in deze streek!!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 7 juli 2022

Voor de tweede maal hier geweest. Opnieuw veel variatie aan tafel, ontbijt top met elke dag ander fruitsapje en dito eitje. Diner 10/10.
Ook veel info voor bezoekjes in de buurt. Prachtige uitgestippelde wandelingen.
Periode eind juni overal rustig.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 4 juli 2022

Waar beginnen we?
De kamer (XXL en bois).....de ruimte, de sfeer dat het uitstraalt, de natuurlijke koelte (na een toch zeer hete periode), het goeie bed,....TOP.
Ontbijt : buffet met toch steeds weer andere keuze van brood, elke dag een eitje op een andere manier klaargemaakt, steeds weer een ander vers fruitslaatje.... en steeds aangevuld met nuttige tips van wat er in de omgeving te beleven is...TOP
Table d'hôtes : We gingen er vooraf van uit dat we 2 keer van de vier hiervan gebruik gingen maken. Maar, de keuken was dermate lekker, de sfeer was dermate plezant en ontspannen, dat het voor ons uiteindelijk een evidentie was om NIET ergens anders te gaan eten....TOP
Voor ons is het duidelijk : volgende keer in dezelfde streek...dan wordt het opnieuw La Mouline.

Gerd & Anne

Datum van verblijf: juni 2022