Steven en Sophie

Vakantie in La Mouline

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen11 jul 2022 beoordeeld
Wij verbleven hier 8 nachten bij Luc en Tinne. Wat een topadresje!!! Elke dag werden we verwend met een driegangenmenu. Het ontbijt was perfect en elke morgen kregen tips en trics om de streek te verkennen. Een aanrader in deze streek!!
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
5.6 km van La Mouline
  • Vio.com
12.4 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 7 juli 2022

Voor de tweede maal hier geweest. Opnieuw veel variatie aan tafel, ontbijt top met elke dag ander fruitsapje en dito eitje. Diner 10/10.
Ook veel info voor bezoekjes in de buurt. Prachtige uitgestippelde wandelingen.
Periode eind juni overal rustig.

Beoordeeld op 4 juli 2022

Waar beginnen we?
De kamer (XXL en bois).....de ruimte, de sfeer dat het uitstraalt, de natuurlijke koelte (na een toch zeer hete periode), het goeie bed,....TOP.
Ontbijt : buffet met toch steeds weer andere keuze van brood, elke dag een eitje op een andere manier klaargemaakt, steeds weer een ander vers fruitslaatje.... en steeds aangevuld met nuttige tips van wat er in de omgeving te beleven is...TOP
Table d'hôtes : We gingen er vooraf van uit dat we 2 keer van de vier hiervan gebruik gingen maken. Maar, de keuken was dermate lekker, de sfeer was dermate plezant en ontspannen, dat het voor ons uiteindelijk een evidentie was om NIET ergens anders te gaan eten....TOP
Voor ons is het duidelijk : volgende keer in dezelfde streek...dan wordt het opnieuw La Mouline.

Gerd & Anne

Beoordeeld op 21 juni 2022

La Mouline is een aanrader van formaat. Heel vriendelijke gastheer en -dame. Heerlijk ontbijt en super lekker en gezellige table d'hôte. Goed onderhouden kamer en omgeving. Goe vertrekpunt om de omgeving te bezoeken. We keren zeker terug.

Beoordeeld op 15 juni 2022

Zalige tijd gehad met vrienden in een heel mooi kader. Zeer fijne gastheer en gastvrouw, die steeds met tips klaar staan. Het ontbijt is heel uitgebreid, elke dag een eitje van de dag dat telkens op andere wijze wordt klaargemaakt. Diner 's avonds was heerlijk en verdient een ster of meerder sterren! Zeer uitgebreide wijnkaart.
Kamers en ontspanningsruimte zijn tip top in orde, zalige bedden om in weg te dromen.

Kamertip: alle kamers zijn perfect
Beoordeeld op 7 mei 2022

Er is er een oase van rust ,netheid, echt een top vakantie gevoel ! De omgeving is schitterend, dagelijks kan je uitstapjes doen naar omliggende dorpjes en steden,met allerlei activiteitenen bezienswaardigheden

Kamertip: Het aantal personen bepaalt de keuze , en die kan altijd gemaakt worden .
Datum van verblijf: mei 2022