Gerd

Dit is nu eens een 10 waard!!

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen3 jul 2022 beoordeeld
Waar beginnen we?
De kamer (XXL en bois).....de ruimte, de sfeer dat het uitstraalt, de natuurlijke koelte (na een toch zeer hete periode), het goeie bed,....TOP.
Ontbijt : buffet met toch steeds weer andere keuze van brood, elke dag een eitje op een andere manier klaargemaakt, steeds weer een ander vers fruitslaatje.... en steeds aangevuld met nuttige tips van wat er in de omgeving te beleven is...TOP
Table d'hôtes : We gingen er vooraf van uit dat we 2 keer van de vier hiervan gebruik gingen maken. Maar, de keuken was dermate lekker, de sfeer was dermate plezant en ontspannen, dat het voor ons uiteindelijk een evidentie was om NIET ergens anders te gaan eten....TOP
Voor ons is het duidelijk : volgende keer in dezelfde streek...dan wordt het opnieuw La Mouline.

Gerd & Anne
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tripadvisor
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 21 juni 2022

La Mouline is een aanrader van formaat. Heel vriendelijke gastheer en -dame. Heerlijk ontbijt en super lekker en gezellige table d'hôte. Goed onderhouden kamer en omgeving. Goe vertrekpunt om de omgeving te bezoeken. We keren zeker terug.

Beoordeeld op 15 juni 2022

Zalige tijd gehad met vrienden in een heel mooi kader. Zeer fijne gastheer en gastvrouw, die steeds met tips klaar staan. Het ontbijt is heel uitgebreid, elke dag een eitje van de dag dat telkens op andere wijze wordt klaargemaakt. Diner 's avonds was heerlijk en verdient een ster of meerder sterren! Zeer uitgebreide wijnkaart.
Kamers en ontspanningsruimte zijn tip top in orde, zalige bedden om in weg te dromen.

Kamertip: alle kamers zijn perfect
Beoordeeld op 7 mei 2022

Er is er een oase van rust ,netheid, echt een top vakantie gevoel ! De omgeving is schitterend, dagelijks kan je uitstapjes doen naar omliggende dorpjes en steden,met allerlei activiteitenen bezienswaardigheden

Kamertip: Het aantal personen bepaalt de keuze , en die kan altijd gemaakt worden .
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 28 oktober 2021

Heerlijk. in verschillende facetten. heerlijk om er te verblijven. heerlijk de rust in een mooie streek. heerlijk om er te wandelen. maar ook vooral heerlijk om weer super ontvangen te worden en er heerlijk te eten. zowel 's morgens als 's avonds. bedankt Luc en Tine!

Kamertip: elke kamer heeft zijn eigenheid
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 30 september 2021

La Mouline staat voor een rustige ligging in een mooie omgeving.
Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.Nette kamers en veel ontspanningsmogelijkheden ter plaatse.
Een gastronomische ervaring (zowel bij het ontbijt als bij het diner) met de gastheer achter het fornuis en de attente gastvrouw in de bediening.
Mooi aanbod van kwaliteitsvolle wijnen op de kaart.
Dit alles voor een top prijs/kwaliteits verhouding.
Tot slot vindt men er binnen het uur een resem mooie dorpjes en wijndomeinen die het bezoeken meer dan waard zijn.Kortom een absolute aanrader !

Kamertip: De vijf kamers zijn quasi evenwaardig.
Datum van verblijf: september 2021