Tim P
Gent, België

heerlijk

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen28 okt 2021 beoordeeld
Heerlijk. in verschillende facetten. heerlijk om er te verblijven. heerlijk de rust in een mooie streek. heerlijk om er te wandelen. maar ook vooral heerlijk om weer super ontvangen te worden en er heerlijk te eten. zowel 's morgens als 's avonds. bedankt Luc en Tine!
Datum van verblijf: oktober 2021
Kamertip: elke kamer heeft zijn eigenheid
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 30 september 2021

La Mouline staat voor een rustige ligging in een mooie omgeving.
Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.Nette kamers en veel ontspanningsmogelijkheden ter plaatse.
Een gastronomische ervaring (zowel bij het ontbijt als bij het diner) met de gastheer achter het fornuis en de attente gastvrouw in de bediening.
Mooi aanbod van kwaliteitsvolle wijnen op de kaart.
Dit alles voor een top prijs/kwaliteits verhouding.
Tot slot vindt men er binnen het uur een resem mooie dorpjes en wijndomeinen die het bezoeken meer dan waard zijn.Kortom een absolute aanrader !

Kamertip: De vijf kamers zijn quasi evenwaardig.
Beoordeeld op 16 september 2021 via mobiele applicatie

Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een rustig en mooi stukje Frankrijk, ver van de drukte van alle dag, maar ook omwille van ;
Luc en Tines ‘joie de vivre’, echtheid, passie, tips en weetjes.
Hun lekker ontbijt en gevarieerde en creatieve gerechten met super wijntjes aan democratische prijzen.
Een mooie uitvalsbasis voor vele wandelingen, pittoreske dorpjes, gezellige marktjes, …
Ook ter plaatste mooie kamers en tuin om tot rust te komen, te luieren aan het zwembad of een knus hoekje op te zoeken.
Verrassend vonden wij het ook een leuke plaats voor ontmoeting. Het samen eten, het delen van de ervaringen van de dag, het samen lachen … kortom een plaats om zeker nog eens terug te keren, Bart & Els❤️

Beoordeeld op 11 september 2021

Top! Het was opnieuw zalig genieten in La Mouline.
We voelen er ons altijd zeer welkom.
Het ontbijt en avondmaal zijn telkens van zeer hoge kwaliteit.
Gezelligheid troef. Een aanrader!
We komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bij Luc en Tine verbleven. Deze keer in het huisje 'Bois XXL'. Héél net, gezellig, alle comfort aanwezig. Zalige rust op ons terras met een prachtig zicht op de omliggende velden.
De vakantiedagen hebben we gevuld met prachtige wandelingen in de omliggende dorpjes, slenteren op de vele marktjes, genieten van de pittoreske dorpjes, een boottochtje op de Tarn, een wijndegustatie bij 'Clos de Triguedina',....
Geen gebrek aan ideeën. Luc geeft elke ochtend heel wat tips. Wandel-en fietsroutes zijn ter beschikking.
Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt aangeboden. En elke avond konden we genieten van een super lekker diner. Steeds gevarieerd, gezond en lekker. In een mooi kader met elke avond gezellige babbels tussen de gasten.
Er is een ruime keuze aan wijnen uit de streek. Een wijnliefhebber komt hier zeker aan zijn trekken!
Tine en Luc zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Ze doen er alles aan om van jouw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken.
Dé ideale bestemming om zalig te genieten van een prachtige omgeving, gecombineerd met een overheerlijke keuken.
Topbestemming!
Wij komen zeker nog terug.

Beoordeeld op 20 augustus 2021

Luc en Tine, bedankt voor alweer een topweek in La Mouline (voor de 4e keer!).

De ontvangst en het eten waren opnieuw super.
Of zoals onze kinderen het zeggen: wij voelen ons hier helemaal thuis.

Dikke merci en tot een volgende keer!

Door, Natalie, Jules & Leonie

Datum van verblijf: augustus 2021