Els De Coster

Pluk de dag in La Mouline

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen16 sep 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een rustig en mooi stukje Frankrijk, ver van de drukte van alle dag, maar ook omwille van ;
Luc en Tines ‘joie de vivre’, echtheid, passie, tips en weetjes.
Hun lekker ontbijt en gevarieerde en creatieve gerechten met super wijntjes aan democratische prijzen.
Een mooie uitvalsbasis voor vele wandelingen, pittoreske dorpjes, gezellige marktjes, …
Ook ter plaatste mooie kamers en tuin om tot rust te komen, te luieren aan het zwembad of een knus hoekje op te zoeken.
Verrassend vonden wij het ook een leuke plaats voor ontmoeting. Het samen eten, het delen van de ervaringen van de dag, het samen lachen … kortom een plaats om zeker nog eens terug te keren, Bart & Els❤️
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
9.5 km van La Mouline
9.0 km van La Mouline
10.4 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 11 september 2021

Top! Het was opnieuw zalig genieten in La Mouline.
We voelen er ons altijd zeer welkom.
Het ontbijt en avondmaal zijn telkens van zeer hoge kwaliteit.
Gezelligheid troef. Een aanrader!
We komen zeker terug.

Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bij Luc en Tine verbleven. Deze keer in het huisje 'Bois XXL'. Héél net, gezellig, alle comfort aanwezig. Zalige rust op ons terras met een prachtig zicht op de omliggende velden.
De vakantiedagen hebben we gevuld met prachtige wandelingen in de omliggende dorpjes, slenteren op de vele marktjes, genieten van de pittoreske dorpjes, een boottochtje op de Tarn, een wijndegustatie bij 'Clos de Triguedina',....
Geen gebrek aan ideeën. Luc geeft elke ochtend heel wat tips. Wandel-en fietsroutes zijn ter beschikking.
Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt aangeboden. En elke avond konden we genieten van een super lekker diner. Steeds gevarieerd, gezond en lekker. In een mooi kader met elke avond gezellige babbels tussen de gasten.
Er is een ruime keuze aan wijnen uit de streek. Een wijnliefhebber komt hier zeker aan zijn trekken!
Tine en Luc zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Ze doen er alles aan om van jouw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken.
Dé ideale bestemming om zalig te genieten van een prachtige omgeving, gecombineerd met een overheerlijke keuken.
Topbestemming!
Wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Luc en Tine, bedankt voor alweer een topweek in La Mouline (voor de 4e keer!).

De ontvangst en het eten waren opnieuw super.
Of zoals onze kinderen het zeggen: wij voelen ons hier helemaal thuis.

Dikke merci en tot een volgende keer!

Door, Natalie, Jules & Leonie

Beoordeeld op 19 augustus 2021

La mouline was voor ons het beste van 2 werelden: de luxe van ons eigen huisje en toch ontbijt elke avond heerlijk diner met gasten. De kinderen vonden het domein fantastisch (schommel-trampoline-badminton). Prachtige locatie, prachtig uitzicht! Elke avond gezellig tafelen met heerlijk eten en een superlekker alternatief voor de kinderen. Wij komen zeker nog eens terug!
Zwembad bovendien op babyfoonafstand van ons huisje!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verblijf waar de perfectie nagestreefd en gehaald wordt door luc en tiny. Mooie kamers, prima voorzieningen, goeie tips om de regio te ontdekken maar chillen kan natuurlijk ook aan het zwembad of in de hangmat. Ontbijt en diner op restaurant nivo met dito wijnkaart. Maar vooral de gastvrijheid, ongedwongen benadering maakt het verschil. Een omweg waard zou Michelin zeggen, tot weerziens ! 🍷🙏☕️👏👏

Kamertip: Veel te zien en geniet ook van de routes daar naartoe