Ellen & Simon

Top!

Beoordeling van La Mouline
5,0 van 5 bollen11 sep 2021 beoordeeld
Top! Het was opnieuw zalig genieten in La Mouline.
We voelen er ons altijd zeer welkom.
Het ontbijt en avondmaal zijn telkens van zeer hoge kwaliteit.
Gezelligheid troef. Een aanrader!
We komen zeker terug.
Datum van verblijf: augustus 2021
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
La piscine
9.7 km van La Mouline
Meer hotels in Belveze bekijken
Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer bij Luc en Tine verbleven. Deze keer in het huisje 'Bois XXL'. Héél net, gezellig, alle comfort aanwezig. Zalige rust op ons terras met een prachtig zicht op de omliggende velden.
De vakantiedagen hebben we gevuld met prachtige wandelingen in de omliggende dorpjes, slenteren op de vele marktjes, genieten van de pittoreske dorpjes, een boottochtje op de Tarn, een wijndegustatie bij 'Clos de Triguedina',....
Geen gebrek aan ideeën. Luc geeft elke ochtend heel wat tips. Wandel-en fietsroutes zijn ter beschikking.
Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt aangeboden. En elke avond konden we genieten van een super lekker diner. Steeds gevarieerd, gezond en lekker. In een mooi kader met elke avond gezellige babbels tussen de gasten.
Er is een ruime keuze aan wijnen uit de streek. Een wijnliefhebber komt hier zeker aan zijn trekken!
Tine en Luc zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Ze doen er alles aan om van jouw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken.
Dé ideale bestemming om zalig te genieten van een prachtige omgeving, gecombineerd met een overheerlijke keuken.
Topbestemming!
Wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Luc en Tine, bedankt voor alweer een topweek in La Mouline (voor de 4e keer!).

De ontvangst en het eten waren opnieuw super.
Of zoals onze kinderen het zeggen: wij voelen ons hier helemaal thuis.

Dikke merci en tot een volgende keer!

Door, Natalie, Jules & Leonie

Beoordeeld op 19 augustus 2021

La mouline was voor ons het beste van 2 werelden: de luxe van ons eigen huisje en toch ontbijt elke avond heerlijk diner met gasten. De kinderen vonden het domein fantastisch (schommel-trampoline-badminton). Prachtige locatie, prachtig uitzicht! Elke avond gezellig tafelen met heerlijk eten en een superlekker alternatief voor de kinderen. Wij komen zeker nog eens terug!
Zwembad bovendien op babyfoonafstand van ons huisje!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verblijf waar de perfectie nagestreefd en gehaald wordt door luc en tiny. Mooie kamers, prima voorzieningen, goeie tips om de regio te ontdekken maar chillen kan natuurlijk ook aan het zwembad of in de hangmat. Ontbijt en diner op restaurant nivo met dito wijnkaart. Maar vooral de gastvrijheid, ongedwongen benadering maakt het verschil. Een omweg waard zou Michelin zeggen, tot weerziens ! 🍷🙏☕️👏👏

Kamertip: Veel te zien en geniet ook van de routes daar naartoe
Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtig domein met ruime aangename kamers met het nodige comfort.
( bijna ) alles kan en niets moet! Behalve dan aanschuiven voor een zeer uitgebreid ontbijt en heerlijk origineel diner…
Goede uitvalsbasis voor fietstochten , wandelingen, dorpjes bezoeken… De tips van Luc zijn goud waard. De thuisblijvers kunnen oa pingpongen, petanque spelen of een aperitiefje aan het zwembad nemen .
De gastvrijheid en gedrevenheid van Tine en Luc is echt onvoorstelbaar!
Bedankt voor de fijne week!

Kamertip: Weinig eetgelegenheid in de buurt; dus op voorhand plannen of bestellen in de B en B Voorzie warme kleding om buiten te eten ‘s avonds
Datum van verblijf: juli 2021