Tripadvisor
Maisnieres
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Zeer vriendelijke ontvangst in een mooie en rustige gerenoveerde hoeve,gelegen langs een kabbelend riviertje.
Zeer ruime en mooie kamer , lekker ontbijt en s avonds een smakelijke kaasschotel met een fles goede wijn van een bevriende wijnboer!
Ideaal om eens te bekomen van het jachtige leven.
Chapeau voor de Vlaamse huisbazin en topfotografe!

Datum van verblijf: augustus 2019
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Deze mooie appreciatie heeft me veel plezier gedaan ! Hartelijk bedankt ! Mochten jullie nog eens willen onthaasten, ontvang ik jullie heel graag opnieuw in La Pomme Pétillante.

Beoordeeld op 11 juli 2019

Warme ontvangst met interessante streekuitleg. Prachtige kamer, wij hadden la pomme rouge, mooi en groot. Prachtige tuin om tot rust te komen. Op de eerste avond werden we verwend met een heerlijke kaasschotel, met zalige streekkazen en verse Franse baguettes. Een lekker wijntje en sfeermuziekje erbij, top! Ook voor het ontbijt kom je op tijd uit bed, een vers ontbijt recht uit het hart van gastvrouw Willemien! Dank je wel voor de heerlijke tijd!

Datum van verblijf: juli 2019
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2019

Bedankt voor dit geweldig commentaar. Het doet mij veel plezier deze warme woorden te lezen. Hopelijk tot een volgende keer !

Beoordeeld op 9 juli 2019

het ontbijt was variabel , elke dag kwam er iets anders op tafel met verse streek produkten die 's morgen bij de artisanale bakker werden gehaald.
Je krijgt ook vele tips over de streek zodat je elke dag iets anders kan plannen , van wandelen tot bezoek van stadje of dorpjes en er zijn ook vele fiets mogelijkheden ..
Kamer is zeer ruim en bed/matras was in orde .
De tuin en omringende ziet er verzorgd uit.

Kamertip: Pomme D'Argent is zeker de moeite , mooie ruime kamer en zijn prijs waard
Datum van verblijf: juli 2019
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Bedankt voor uw commentaar. Het is fijn te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf in La Pomme Pétillante !
Steeds welkom om de streek nog wat verder te verkennen.

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Willemien is zeer vriendelijk en erg behulpzaam en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Het was perfekt!!! Het was jammer dat we er zo kort konden verblijven. Je kan er heerlijk vertoeven in de tuin. Mijn schoonouders hadden het gelijkvloerse verblijf en wij een met trap. Geweldig gewoon!

Datum van verblijf: juni 2019
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Van harte bedankt voor uw appreciatie en weet dat jullie steeds welkom zijn mochten jullie Picardie/Normandie/Baai van de Somme nog wat verder willen ontdekken.

Beoordeeld op 27 mei 2019

De b&b is gelegen in een klein dorpje in een vallei. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw met onmiddellijke tips voor bezoeken in de regio. Allerhande info aanwezig om baai van de somme en omliggende dorpjes te bezoeken.
Rustig domein met grote tuin, petanque mogelijkheden, kabbelend beekje.
Ontbijt was heerlijk, lokale kazen, eigen gemaakte confituren, elke dag verrassing van pannenkoekjes tot fruityoghurt. Mooie kamer met gezellige badkamer, apart toilet en zithoek beneden.
Kortom een aanrader voor wie op zoek is naar rust en houdt van natuur. Ook de streek is zeker een bezoekje waard

Datum van verblijf: mei 2019
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Van harte bedankt voor dit mooie commentaar. Het doet altijd plezier te lezen dat mijn gasten genoten hebben van La Pomme Pétillante en de regio Normandië/Picardië/Baai van de Somme.