21 mei 2018 beoordeeld

Een prachtig gebouw, mooi ingerichte kamers, een rustige ligging, een kabbelend beekje...temidden van groen...daarbij een vlotte, lieve gastvrouw die elk moment voor je klaarstaat! Ze serveert je een verzorgd en gevarieerd ontbijt. We kijken al uit naar ons volgend bezoek!

Verbleef: mei 2018
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Het is heel fijn om jullie warme woorden te lezen. Het was ook voor mij een genoegen om jullie als gasten te mogen ontvangen !

14 mei 2018 beoordeeld

Verwelkoming met een glaasje 'home made' cider was voor ons het begin van een fantastisch lang weekend.De kamers zijn zeer comfortabel en netjes en hebben een knap uitzicht op de groene omgeving.Alles is mooi ingericht en na een rustige nacht word je door de gastvrouw verwend met een rijkelijk ontbijt met elke dag een wisselend aanbod.Toeristisch gezien is het een interessante streek .
Een echte aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Van harte bedankt voor jullie beoordeling. Het was voor mij ook heel aangenaam om jullie met de familie als gasten te mogen ontvangen.
De streek biedt inderdaad heel wat moois en hopelijk tot een volgende keer.

11 mei 2018 beoordeeld

Te mooi om te delen! Te mooi om niet te delen!!!
Comfort en ontspanning in een rustige omgeving.
Je ervaart de betovering van bij het binnenrijden door de inkompoort.
Willemien ontvangt je hartelijk, en maakt je wegwijs in de bezienswaardigheden van de streek. Ook al nodigt het domein uit om vooral daar te blijven, en te genieten van de rust en de stilte, het kabbelende beekje, een beetje lezen in de tuin - in de zon of onder de bomen...
De kamer was netjes en verzorgd, de badkamer voorzien van de nodige luxe.
Het ontbijt, met enkele huisgemaakte producten, is zo lekker dat je spijt hebt dat je honger over is...
Kortom, een plaats om te genieten, en om terug te komen...

Kamertip: De website geeft je alle gewenste informatie.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Bedankt voor deze lovende woorden en de foto's vanuit een ander standpunt getrokken !
Het was heel fijn om jullie te mogen ontvangen.

10 april 2018 beoordeeld

Mooie ingerichte en propere kamers, vriendelijk persoonlijk en warm onthaal, zeer rustig gelegen midden in de natuur en toch goed gelegen voor het maken van uitstapjes en/of wandelingen, lekker ontbijt.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2018

Van harte bedankt voor uw commentaar. Het zal mij een genoegen zijn, jullie opnieuw te ontvangen, mochten jullie de streek nog verder willen verkennen.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en rustig gelegen, grote luxueuze kamer met moderne sfeerverlichting. Vanuit uw bed kan je door het dakraam bij heldere hemel de sterren bekijken voor het slapengaan. Er staat een vuurcirkel in de tuin waar je kan genieten van de vlammen op een stukje boomstam. De hartelijke gastvrouw zorgt voor een lekker vers ontbijt met een zachtgekookt eitje, heerlijke croissants, huisgemaakte confituur en verschillende soorten streekkazen. Vanuit het hotel kan je allerlei leuke uitstapjes doen naar de kust of steden zoals Amiens.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
La Pomme P, Eigenaar van La Pomme Pétillante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2018

Van harte bedankt voor jullie lovend commentaar. Het doet mij plezier te lezen, dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in La Pomme Pétillante.