“Heerlijk huis in een leuke omgeving”
Beschikbaarheid

Alles
Recente in het Nederlands
Jürgen W
1 beoordeling
“Heerlijk huis in een leuke omgeving”
Beoordeeld op 26 september 2016 voor een verblijf in Augustus, 2015

In augustus een heerlijk weekje in Las Coudennes verbleven met ons gezinnetje. Het huis is van alle gemakken voorzien, schoon en netjes en het zwembad was dolle pret voor de kids. We hebben echt genoten. Ook het contact met de eigenaren verliep prettig en vlot en geen vraag was te veel.
Kortom een aanrader!

Sander L
1 beoordeling
“Heerlijke vakantie”
Beoordeeld op 26 september 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016

Wederom zijn we weer met ons gezin op vakantie geweest in Las Coudennes.
Een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving.
Het huis is ruim en leuk ingericht. Er zijn vele plekken rond het huis waar je lekker kan zitten. Uiteraard was onze favoriet bij het zwembad.
We komen zeker voor de 4e keer terug!

12Bert
Nijlen, België
Niveau 4 bijdrager
29 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Heerlijk rustig”
Beoordeeld op 18 september 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

Gezin met 2 kinderen (6-8). Het huis is zeer goed onderhouden wat ook kan gezegd worden van de tuin. Zwembad is heerlijk en voldoende groot om ook echt te zwemmen. Omgeving is zeer landelijk, niet groots, wel super rustig (als je pretparken en toeristen-eten zoekt moet je hier niet zijn :-) ). Communicatie voor en na huren verliep zeer vlot en vriendelijk.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren