“Mooi terras om 's avonds te dineren...”
Beoordeling van Restaurant Cote Cours

Restaurant Cote Cours
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Saint-Didier
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

We zijn er tweemaal 's avonds gaan eten. Dit restaurant beschikt over een leuk sfeervol terras.
De steak tartaar ( Filet Américain ) was lekker klaargemaakt, idem dito voor de "Dos de Cabillaud"
De Filet de Boeuf zeker ook geen klagen over...
Wel moet men er rekening mee houden dat men niet met Visa of andere bankkaarten kan betalen. Daarom de service maar "gemiddeld" Alhoewel de bediening goed was.

ChrystelPsaila, Gérant van Restaurant Cote Cours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Bonjour, Merci pour votre avis, nous sommes très heureux de vous avoir reçu dans notre établissement 2 jours consécutifs.
je pense que nous avons du mal nous comprendre au sujet des moyens de paiement car il est possible de régler en carte Visa à l'exception de la carte Américan express. Bien cordialement.

11 september 2017 beoordeeld

Goede ligging in het dorp, parking kortbij, eerder wat verfijnde keuken met een zeer goede verhouding prijs/kwaliteit

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza's en Italiaanse gerechten. Steak ed minder.
Bij kouder weer delen ze dekentjes uit op het terras.

28 juli 2017 beoordeeld

Op aanraden van vrienden zakten we af naar Saint Didier, restaurant Côté Cours. Gelukkig hadden we gereserveerd. Vriendelijk personeel, (te) snelle service bij momenten.

We gingen voor een voorgerecht, hoofdschotel en dessert/koffie. Een menu had het geheel iets goedkoper gemaakt maar de combinatie die wij wilden paste niet in het menu. Geen probleem.

Als voorgerecht kozen we voor carpaccio en gamba's. De carpaccio was anders dan we die in België kennen maar zeer lekker en royaal bestrooid met schijfjes truffel. De gambas waren koud geserveerd, liggend op heerlijke couscous. Warm was dit ook lekker geweest.

Als hoofdschotel kozen we alle vier iets anders. Rumsteak, Kabeljauw en twee verschillende pizza's. Wijnen, ook de iets duurdere, konden besteld worden per glas ... al was de keuze beperkt. De wijn was top!

Nadien was het nog genieten van koffie en dessert.

Het totale plaatje klopte. Gezellig terras, lekker eten, heerlijk weer, gezellige sfeer. Een aanrader voor op vakantie.

2 oktober 2016 beoordeeld

Vermoedelijk het beste restaurant van Saint-Didier. De ober is zelf erg enthousiast over wat de kok aan ons voorzet. En niet onterecht. De kok is duidelijk steeds op zoek naar nieuwe gerechten. De prijzen zijn heel redelijk. De huiswijn ook, komt uit de cave coöperatieve van het dorp zelf. Daar kun je in deze streek geen buil aan vallen.

Reizigers die Restaurant Cote Cours bekeken, bekeken ook

Pernes-les-Fontaines, Vaucluse
Saint-Didier, Vaucluse

In Restaurant Cote Cours geweest? Deel je ervaringen!