“Aangename tussenstop”
Beoordeling van Mucho Gusto

Mucho Gusto
Geclassificeerd als nr. 71 van 464 Restaurants in La Oliva
25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een lekker hapje tussendoor. Lekkere pizza margaritha en frietjes ! En oh ja, heerlijke espresso. De moeite waard !

Datum van bezoek: juli 2019

4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag bij toeval bij Mucho Gusto op het terras beland. Het terras zit aan een doorgaande weg in La Oliva, ietwat ongezellig. Maar de dames uit de bediening zijn erg lief en attent dat maakt een hoop goed.
Ik had mijn knie open gehaald dus kwam er jodium op tafel en toen de meneer naast ons zijn jas vergat werd daar achteraan gerend.
De pizza’s zijn heerlijk, dit is zoals een pizza moet zijn!
Vooraf krijg je een portie huisgemaakte nacho’s met dip, heerlijk! Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: april 2019
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine pizzeria in het centrum van La Oliva. Leuk terras met zicht op de mooie kerk van het dorp. Men spreekt Engels. De pizza was oké, idem voor de rode en witte huiswijn (elk 2 euro per glas). Gratis WiFi in de zaak (goede verbinding).

Datum van bezoek: april 2017
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in la oliva hier verrassend lekkere pizza's gegeten. Er staan ook vegetarische pizza's op de menu kaart.

Datum van bezoek: december 2016
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik pizza, lekker en goed belegd! Mijn wederhelft pasta, eveneens heerlijk. Koffie na. Goed gegeten! Bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Mucho Gusto bekeken, bekeken ook

Villaverde, La Oliva

In Mucho Gusto geweest? Deel je ervaringen!