“Heerlijk ”

Keukens: Italiaans, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed restaurant. Beetje prijzig. Alles vers. Meer dan de standaard restaurants. Allemaal net iets specialer. Supervriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2017

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sfeer wel wat warm maar je kan de ramen openen voor wat tocht. Prima assortiment van tapas en daarna de mixed grill vlees voor de hele bende. Qualiteit redelijk maar niet top. Probeer ook de lokaal gestookte gin, heel kruidig . Vriendelijke italiaanse uitbaters

Datum van bezoek: oktober 2017
29 januari 2017 beoordeeld

prima bediening, mooie inrichting, zeer gezellige bar waar ook lokale bewoners komen. veel keuze en alles is heel goed bereid, ook de zijgerechten. ontbijt ook heel lekker en veel keuze op het buffet. zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Datum van bezoek: januari 2017
1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij jebben wel lekker gegeten maar ervaarden de bedoening als iets minder. Professioneel vriendelijk, niet hartelijk en wat vergeetachtig

Datum van bezoek: december 2016
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker voor herhaling vatbaar. Ziet er luxe uit. Hoofdgerechten zijn absoluut niet duur. Ivm mijn zwangerschap moest het vlees goed gaar zijn, vriendelijke bediening kwam dit nog even checken bij me. Dit bleek niet het geval, maar werd meteen opgelost.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Restaurante Casa Vieja bekeken, bekeken ook

Villaverde, La Oliva

In Restaurante Casa Vieja geweest? Deel je ervaringen!