Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

op een fietstocht dit pareltje per toeval ontdekt... een quick lunch voor 25 € werd een festijn van hapjes en smaken met een bijzondere attente bediening.. komen zeker. zeker terug... gewöon scjitterend

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2017

Het is een prachtige plaats, rustig gelegen in een klein dorpje en aan de rivier.

Restaurant: we hebben voor een heel goede prijs enorm goed gegeten! Echt een aanrader => 10/10!! Bovendien is het er heel gezellig om te zitten, ofwel buiten aan de rivier ofwel binnen in het restaurant.
We hebben het goedkoopste 3- gangen menu genomen (32euro) waarbij ze nog extra aperitiefhapjes serveerden. Echt meer dan genoeg en lekker gegeten en alles werd perfect afgewerkt geserveerd, top keuken!

Hotel:
Pro's
- Prachtig gelegen, echt idyllisch!
- Mooie kamers maar neem zeker die met uitzicht op de rivier. De kleine meerprijs is dit zeker waard. Wij waren met 6 en 2 van ons hadden het uitzicht niet. Dit was een veel kleiner kamertje. Kamers met uitzicht zijn heel romantisch en heel mooi ingericht!

Contra's
- Er was geen muggenraam waardoor we het venster 's nachts niet goed open konden zetten en het er heel warm was.
- De kamer kon net iets beter gepoetst worden, er waren nogal wat spinnenwebben.

Laat je echter niet tegenhouden door de contra's, het is een hotel waar je zeker geweest moet zijn, een echte aanrader!

Kamertip: Neem zeker de kamer met uitzicht op de rivier!
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2013

Via het boek 'Bonnes petites tables' van Michelin ontdekten we dit restaurant. We verbleven niet in het hotel, maar genoten van een gastronomisch etentje. We namen het menu 'Sensation'. Als voorgerecht kozen we voor de specialiteit van het huis, de huisgerookte zalm. Super! Met zeer nieuwe en interesssante combinaties ( chocolade/zalm,...).
Nadien volgde hoevekapoen. Alweer een zeer geslaagd gerecht! Een kaasbord mocht natuurlijk niet ontbreken. Als afsluiter kozen we voor de ode aan de aardbei, met zeer lekker gebak!
Dit alles voor € 40! Alweer een perfect restaurant aangeraden door Michelin!

Wanneer je in de buurt bent, stop dan zeker bij Auberge de la riviere. Het hotel leek ook zeer aangenaam voor tijdens een doorreis!

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 10 juni 2013

Afgelopen donderdag (6/6/13) hier overnacht.
De ontvangst is zéér vriendelijk.
Het restaurant is zéér goed
Het hotel beschikt over zéér mooie kamers met uitzicht op de rivier.
De prijs van € 90,- voor overnachting/avondeten en ontbijt is zéér schappelijk.
Aanrader voor die die in e Vendee iets leuks willen.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2010

auberge de la rivière ligt aan de oevers van de vendée in een klein charmant en landelijk Frans dorp. Veel valt er niet te beleven. Je gaat er voor de rust, de prachtige ligging , de vriendelijke en persoonlijke service en de uitstekende keuken. Onze kamer bevond zich op de eerste verdieping boven het restaurant. Hoewel een beetje verouderd, erg netjes en met smaak gemeubileerd. Volledig nieuwe badkamer met inloopdouche. Een uitstekende uitvalbasis om de marais de poitevin te verkennen, en de charante maritime, ile de ré, la rochelle,etc. Fietsen is er makkelijk.

Over het restaurant dit : vive le chef !

Prijs/kwaltieit dik in orde

Datum van verblijf: juni 2010