12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie week verbleven.
Zeer mooi en perfect onderhouden hotel en omliggend domein.
Personeel zeer attent.
Kamers tiptop, rest infrastruktuur en zwembaden 5 sterren waard.
Ontbijt lekker maar elke dag idem. Meer uitgebreide eiergerechten bij te betalen.
Diner zeer lekker in mooi kader. Goede wijnkaart.
Komen zeker nog eens terug!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HLFontanelle, Direttore generale van Hotel Le Fontanelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Dear Guests,
Thank you very much for your kind words.
We must admit we are very lucky with such a spectacular location. We just follow the line of nature and try to keep it intact, offering a natural and spontaneous hospitality.
We do hope to see you soon again at Hotel Le Fontanelle.

Kind regards.
Phoebe Farolfi

29 juli 2017 beoordeeld

Zeer mooi domein. Verzorgd tot in de puntjes. Persoonlijke service. Hier is de klant nog koning. Kamer is in Toscaanse stijl. Groot en verzorgd. Eten is erg lekker en buiten op het terras heb je een ongelooflijk uitzicht. Spijtig dat de kaart niet elke dag een aantal suggesties heeft want er zijn niet veel andere restaurants in de buurt. De muziek zou er wel een beetje moderner mogen zijn.
Een aanrader

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback and for having chosen Hotel Le Fontanelle for your stay in Tuscany.
We are glad you loved your experience with us and will take your comments in consideration for always improving ourselves.

Waiting for your return, we remain with our warm regards.
Phoebe Farolfi

22 september 2016 beoordeeld

Ipv in Florence neer te strijken kozen wij ervoor om in het landerijen te gaan verblijven.
Waanzinnig uitzicht, geweldige service en comfortabele kamers. kleinschalig hotel met 25 kamers maar waarbij respect is getoond voor de oude situatie toen het nog boerderij was.
Rustig en afgelegen, maar daar kozen wij voor.
Personeel zeer attent en elk verzoek werd gehonoreerd. Restaurant was uitstekend met zowel diner als ontbijt.

Kamertip: Wij verbleven in junior suite. Beviel ons zeer goed.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
HLFontanelle, Proprietario van Hotel Le Fontanelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Guests,

Thank you very much for having shared your beautiful comment with us.
We are proud that we made your stay memorable and are delighted to know that you appreciated the location and our little attentions.
We look forward to welcoming you back to Hotel Le Fontanelle.

Warm regards.
The Owner

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze doorreis een aantal nachten in de Toscane.
Le Fontanelle voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Top!
Perfecte service, zeer vriendelijke bediening, met alleen oog voor hun gasten.
Qua lokatie: Toscane op zijn best, met prachtige vergezichten vanuit de kamer en zwembad en buitenterras van het restaurant, waar op nivo werd gekookt.

HvD

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Marion W, Direttore generale van Hotel Le Fontanelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dear Guests,
Thank you very much for your kind review and for having chosen us for your stay in Tuscany.
Kindest regards.
Marion Winski

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Fontanelle is een voltreffer op alle gebied. Van bij de aankomst heb je hier een goed gevoel. Het personeel is super attent en alle elementen om te genieten van een rustgevend verblijf zijn hier aanwezig. De keuken mag door Michelin met een ster beoordeeld worden. Wij hebben er enkel tevreden klanten gezien.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Guests,
Thank you very much for your beautiful words.
We do hope to have soon the occasion to welcome you again at Hotel Le Fontanelle.
Best regards.
Marion Winski