“Dit is echt vakantie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van PORT 7

TRASTERO
COCINA
COCINA
BAÑO
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Dit is echt vakantie”
Beoordeeld op 15 september 2015 voor een verblijf in Juli, 2015

We hebben hier nu 4 x onze zomervakantie door gebracht en ieder keer weer is het geweldig. Ontbijten op t balkon met vers brood van de bakker om de hoek, kopje koffie bij de pizeria naast t appartement. We eten daar ook regelmatig. Goed en betaalbaar. Omdat we daar al een paar jaar komen word je begroet als familie. Voorllopig is dit nog mijn zomervakantie.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 sep 2015
Heel erg bedankt voor uw commentaar en voor uw vertrouwen in ons, we zijn blij dat uw verblijf bij ons helemaal bevredigend is geweest! zeker hopen je te zien volgend jaar!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren