Bed@Beselare(Zonnebeke)
B&B Afrodite(Zonnebeke)
  • Roomservice
In The Fields(Zonnebeke)
Zie aanbieding
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
  • Restaurant
Albion Hotel(Ieper (Ypres))
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
B&B Amaryllis(Zonnebeke)
22 december 2017 beoordeeld

Prachtig gelegen B&B temidden van de Flanders Fields. Centraal gelegen tov enkele musea en begraafplaatsen uit WOI. Ook leuke plaatsen zoals Ieper, Lille, Brugge en de kust zijn dichtbij. Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijke gastvrouw en een ruime kamer.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
10 november 2017 beoordeeld

Om met alle pluspunten te starten: de locatie, de prijs, het ontbijt, de rust, de parkeermogelijkheden, de kroeg-op-kruipafstand en het bed.
De minpunten: beetje onverschillige houding van de eigenaren ten aanzien van onze groep (in ieder geval!), geen theefaciliteiten op de slaapkamer, dure (niet geprijsde) drankjes (fles wijn voor €20,=??) uit de gemeenschappelijke ijskast en een dak die keihard lekte bij een regenbui.
Vooral dat laatste stoorde mij: aan de al bestaande waterschade aan de binnenzijde van de buitenmuur, valt op te maken dat het dak van onze kamer (en de kamer naast ons!) al geruime tijd niet waterdicht is. Gevolg voor ons was dat we midden in de nacht moesten dweilen, spullen die op de vensterbank lagen, waren nat geworden, de kamer werd erg vochtig en de eigenaren deden het af als een incidentje nauwelijks het vermelden waard.
Hiernaar toe gaan we niet meer, helaas want het ligt ideaal voor WO 1 idioten...

Kamertip: Aan de straatzijde of boven.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
7 december 2016 beoordeeld

De locatie is rustig . De kamer was vuil: tapijt met vlekken en slecht of niet gestofzuigd, de bovenkant van de nachtkastjes zaten vol kringen, vol vlekken. Een wattenstaafje op de grond, haren van de vorige gasten op de grond en in de lavabotafel. In de kamer een open douche met slechte kraan. Er hing een geur in de kamer, maar er was geen mogelijkheid om een raam te openen. Een deur naar de veranda kon maar half open doordat de lavabo in de doorgang geplaatst was. In de veranda was een toilet waar een persoon met lange benen echt niet in kon. Vanuit de ontbijtruimte had je goed zicht op de veranda met toilet...... De elektriciteit kan zeker geen keuring doorstaan. De wanden geven een visuele afscheiding, maar geen geluidsisolatie.
Een goed staaltje van onkundig verbouwen! Het ontbijt was uitgebreid en goed.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
4 november 2016 beoordeeld

Rustig gelegen.
Bellewaerde, Ieper, Passendaele....in de buurt.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Mooie en ruime kamers met alle nodige comfort.
Zeer uitgebreid ontbijt met de baas aan het fornuis om een lekkere en goed gevulde pan met spek en eieren te bakken.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
23 augustus 2016 beoordeeld

we waren dit jaar voor de vierde keer bij fanny en patrick, en ze geven je echt het gevoel dat je bij de grote familie hoort, leuke romantische kamers, een super ontbijt met allerlei lekkers! de ligging van hun b&b is een ideale uitvalsbasis om de sites van de geschiedenis van de eerste wereldoorlog te bezoeken

Verbleef: juli 2016