“Tegenvaller”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Waren hier 8 jaar geleden ook geweest en bestelden toen een vleesgerecht wat heerlijk was, deze keer was het vlees hard, te veel gegrild. Bediening was vriendelijk maar merkbaar geen ervaring.

3 januari 2018 beoordeeld

gelegen op de muur van mondavio heb jke een fantastisch zicht ,met een overdekt terras tegen de warme zon kan je er uitstekend eten ,de lekkertse zaken uit de omgeving ,
opgelet best reserveren

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Osteria hebben we de 3 weken van onze vakantie regelmatig opgezocht. Elke avond vanaf 18 uur geopend. Wat hebben we ons steeds welkom gevoeld.

Uitzicht op het terras is geweldig!

De antipasti zijn erg lekker. De pizza's zijn enorm en lekker knapperig. De pasta's zijn met zorg bereid en smaakvol. De vleesgerechten zijn redelijk goed en dan vooral de bovenste. De hoeveelheden zijn enorm maar je kunt gewoon gerechten delen met zijn tweeën. Zo kun je verschillende gangen proberen.

En vind je het Italiaanse zout veel te zout. Vraag dan gewoon het gerecht zonder (extra) zout. Wij kregen een potje zwart zout uit Cyprus bij onze gerechten. Veel milder van smaak.

3 augustus 2017 beoordeeld

Ruim aanbod van absoluut heerlijke pizza! Krakende deeg , perfect belegd en goed service! Vleesgerechten minder hier.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd maar toch een prachtig plekje gekregen met een magnifiek uitzicht! Wat een vriendelijke mensen en wel zo belangrijk: ontzettend lekker gegeten! Absoluut voor herhaling vatbaar! Aanrader!

Reizigers die Osteria della Rocca bekeken, bekeken ook

San Lorenzo in Campo, Province of Pesaro and Urbino

Orciano di Pesaro, Terre Roveresche

In Osteria della Rocca geweest? Deel je ervaringen!