Waarderingen en beoordelingen

Maaltijden
Ontbijt, Lunch, Diner, Brunch, Na sluitingstijd
Alle gegevens weergeven
maaltijden, functies
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
TaalNederlands
FilterenNederlands
Beoordeeld op 11 augustus 2023 via mobiele applicatie

Het restaurant bevind zich in een zijstraat van de hoofdweg waardoor je er rustig kan eten. De locatie was voor ons dan ook de reden om er te gaan eten naast het feit dat het de avond ervoor goed vol zat. De gerechten zijn oké,...de poel souvlaki was echter dusdanig taai dat deze niet door te kauwen was. Een simpel gerecht waar feitelijk niets mis mee zou kunnen gaan. De Satanaki (voorgerecht) was heerlijk, de kipcurry en de Griekse pasta waren lekker maar zeker niet bijzonder smaakvol.Meer

Datum van bezoek: augustus 2023
Beoordeeld op 17 juni 2023 via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijke eigenaren en bediening. Eten is heerlijk voor een mooie prijs. We hebben daar meerdere malen gegeten in onze vakantie.

Datum van bezoek: juni 2023
Beoordeeld op 10 juni 2023

Echt super goed! Erg goede prijs- kwaliteit verhouding. Je krijgt echt super veel voor de prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
Beoordeeld op 29 april 2023

We voelden ons een deel van de Menir-familie. Griekse sferen, lekker eten en fantastische service. We werden verwend. En prima prijs voor deze hoge kwaliteit. (vooral de lokale gerechten). En de warme baklava met een bolletje ijs, mmmmm!

Datum van bezoek: april 2023
Beoordeeld op 29 april 2023

Het eten is super lekker en het is een gezellig tentje maar het beste van allemaal is het personeel. Ze zijn hier super vriendelijk en je voelt je heel welkom. De service is topp en al dit voor een erg goede prijs. Sterk aan te...radenMeer

Datum van bezoek: april 2023
Beoordeeld op 30 september 2022

Hier 2 gegeten . Voorgerechten heerlijk .Steaks heerlijk en de lekkerste pepersaus van Tslivi . Vriendelijke bediening .Top restaurant.

Datum van bezoek: september 2022
Beoordeeld op 7 juli 2022 via mobiele applicatie

Geweldig ervaring gastvrijheid en uitstekend eten. Hadden geen halfpension maar hebben hier vaak gegeten. Eten was erg vers en goed, en wat een geweldige service van de bediening en eigenaren.

Datum van bezoek: juli 2022
Beoordeeld op 27 mei 2022 via mobiele applicatie

Afgelopen week 3 keer heerlijk gegeten in dit authentieke Grieks restaurant. Niet duur en met veel enthousiasme geholpen door Zoi, zijn vrouw en personeel. Het restaurant ligt net even achter de drukke hoofstraat, maar is zeker het bezoeken waard. Als je geluk hebt, zorgt Zoi...zelf ook nog even voor Griekse live muziek.Meer

Datum van bezoek: mei 2022
Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Van de 12 dagen dat we op Zakynthos waren hebben we er 8 dagen gegeten bij Menir. Nikos en Zoi zijn de beste gastheer en gastvrouw en ober George doet alles voor je. De oprechtheid van deze mensen in combinatie met het heerlijke verse eten...geven je elke avond opnieuw een onvergetelijke ervaring. Daarom komen veel mensen hier elke avond weer terug. Dit is Griekse gastvrijheid op zijn best! Wat je er ook neemt, alle gerechten zijn heerlijk! Als het even kan speelt Nikos elke avond op zijn bouzouki als zijn vriend met de accordeon langs komt. Samen spelen ze dan een aantal Griekse volksliedjes. En dan is je Griekse avond compleet! Het is in een woord gewoon genieten!Meer

Datum van bezoek: september 2021
Beoordeeld op 20 september 2021 via mobiele applicatie

Restaurant Menir wordt door dezelfde eigenaren gerund als Zoi luxury appartments. Het heeft een mooie ligging op een terras met uitzicht op zee. Het eten is que variatie zoals in de meeste restaurants in Zakynthos hetzelfde. Het eten was echter de meerdere keren dat we...er hadden gegeten ruim van portie en zeer goed van smaak. Sowieso is het personeel zeer attent en heeft aandacht voor de gast. Al met al is het zeker een restaurant om naartoe te gaan tijdens een verblijf in Zakynthos. Mocht je er naartoe gaan dan is de zelfgemaakte baklava een absolute aanrader.Meer

Datum van bezoek: september 2021
De beste in de buurt
De beste hotels in de buurtAlles weergeven
Spiros
op 0,13 km afstand
Aspassia Studios
113 beoordelingen
op 0,15 km afstand
De beste restaurants in de buurtAlles weergeven
The Halfway House
op 0,19 km afstand
Micri Acropoli Restaurant & Bar
1.314 beoordelingen
op 0,27 km afstand
De beste attracties in de buurtAlles weergeven
Splash Fun Water Park
Coastal Diving Center
46 beoordelingen
op 0,53 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Menir.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor bijdragen
Is dit uw vermelding?
Uw gratis vermelding claimen

MENIR, Tsilivi (Planos) - Menu, prijzen en restaurantbeoordelingen

Veelgestelde vragen over Menir

Ja, Menir biedt een afhaalservice aan.

Menir is beoordeeld in de volgende categorieën door Tripadvisor-reizigers:
  • Eten: 4.5
  • Bediening: 4.5