Beoordeeld op 18 september 2018

Jaren geleden hebben we in het Avra geslapen en onze ervaring was erg goed. Ruime moderne kamers, prima service en voorzien van alle faciliteiten.
Ons verblijf nu viel enigszins tegen omdat duidelijk was dat het onderhoud van vloeren (opkrullend zeil) en het sanitair wat was achtergebleven. Alles werkte maar er raakte dingen los (doucheslang). In de hal hing een spandoek waaruit we opmaakte dat in februari 2019 gewerkt gaat worden aan het hotel. Ben benieuw of ze de kwaliteit kunnen verhogen, hopelijk zonder dat de prijzen die nu eigenlijk te hoog waren, nog verder omhoog gaan.

Kamertip: Probeer een kamer aan de zeekant. De kamers aan de voorzijde kijken uit op een drukke verkeersweg.
  • Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Het Hotel is perfect gelegen wanneer je de boot wil nemen in Rafina. Het hotel biedt ook een gratis shuttle service aan vanaf de luchthaven wat ook zeer mooi meegenomen is. Lekker continentaal ontbijt.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 juni 2018

prima hotel voor één of twee nachten als je op doorreis bent of de andere dag wil vertrekken met de boot naar de Cycladeneilanden. Op wandelafstand van de boten. Correcte shuttledienst van en naar luchthaven (halfuurtje).
Correct prijs/kwaliteit. Kamers vrij ruim, maar wat verouderd (maar er is beterschap op komst). Ook gangen in hotel ogen niet fris en verouderd. Ontbijt uitgebreid.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

We kozen het Avra Hotel om dicht bij de luchthaven te zijn om de huurauto terug te brengen. Je moet deze rit van een half uur wel voorbereiden.
Fijn is dat het hotel vroeger dan andere hotels het ontbijt biedt. De locatie van het hotel is top. Slechts een paar minuten lopen van de gezellige haven waar behoorlijk veel restaurants zijn. Voor liefhebbers is het strand heel dichtbij. Parkeerplaatsen waren er volop in het naseizoen.
Vanaf het balkon zie je hoe behoorlijk grote veerboten aan- en afmeren.
Dorry & Ton

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij kozen dit hotel omdat het iets goedkoper was dan het hotel om de hoek. Dit zijn helaas de enige 2 hotels in de omgeving, dus doe geen moeite om 'beter' of goedkoper te vinden... We betaalden 50EUR voor een kamer zonder balkon of raam, inclusief ontbijt. Kamer en badkamer waren proper, maar zeer gedateerd en zeker niet gezellig. Uitgebreid ontbijtbuffet, maar niet kwalitatief. Ideaal hotel als je 's ochtends vroeg de ferry moet nemen (slechts 5 minuten wandelen). Maar toch wel veel geld voor zo'n pover hotel. Als je pas 's middags de ferry dient te nemen, denk ik dat het beter is om een hotelletje buiten Rafina te zoeken en een Uber naar de haven te regelen! :-)

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner