“Vakantie”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 158,22*
Vanaf
Dagtour naar de zuidkust en gletsjerlagune ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 dingen om te doen in Jokulsarlon
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een mooie dagtrip gemaakt naar jokulsarlon vanuit reykjavik met back to iceland travel. Vele mooie stops gemaakt. Super chauffeur, hield rekening met al onze wensen, heeft ons veel vertelt over het landschap, de gewoontes en het leven op IJsland.
Zeer aan te bevelen!!

9 maart 2018 beoordeeld

Je mond valt open van verbazing, adembenemend mooi, vastgevroren ijsschotsen, af en toe zeehonden die even boven het water komen kijken vanuit kleine openingen... Een schouwspel die niet te vergeten is. Zwart strand, ijsblauwe zee, wit schuimend water en ijsblokken die aangespoeld zijn op het strand en schitteren als reusachtige diamanten.

EEN MUST SEE IN IJSLAND.

25 januari 2018 beoordeeld

Wat een superplek! Heerlijk om even rond te lopen. Denk dat het nog mooier is als de zon volop schijnt! Er waren zeer veel zeehonden aanwezig die nieuwsgierig steeds hun kop naar boven staken. Ook aan de andere kant van de weg is het mooi, hier kom je op een stuk zwart strand waar ook nog ijsblokken liggen. Toen wij er waren was het er niet heel erg druk. De meeste mensen die er op dat moment waren gingen met een gletsjer tocht mee, want deze vertrekken vanaf hier.

3 november 2017 beoordeeld

Omdat iedereen ons vertelden dat dit de mooiste plek van Ijsland was, gingen we hierheen. De mooiste plek vonden we het zeker niet maar het is wel een must see! Je kan langs verschillende kanten van het meer een wandeling maken. Je ziet veel zeehondjes zwemmen. Ga ook zeker naar de overkant van de straat! Daar vind je een zwart strand waar ijsblokken aan spoelen. Bij ons scheen de zon niet wat jammer was!

Bekijk meer beoordelingen
22 oktober 2017 beoordeeld

Het was erg druk met toeristen, maar dat kon ook niet anders. Het meer is heel mooi als de zon schijnt, want dan zie je de mooie kleuren van de ijsschotsen. We hebben hier een korte wandeling gemaakt en geëindigd bij het strand die ook vol licht met ijsschotsen. Door het zwarte zand en de witte ijsschotsen, lijkt het een zwart/wit plaatje. Aanrader.

Reizigers die Jokulsarlon Lagoon bekeken, bekeken ook

Vatnajokull National Park, East Region

In Jokulsarlon Lagoon geweest? Deel je ervaringen!