“Geen leuk restaurant ”

Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen binnen om wat kleins te eten en te drinken, er werd een tafel aangeboden en we kregen 2 ‘menu’s (aan elkaar geniete a4tjes). Nadat we gekozen hadden werd van mijn vriend opgenomen wat hij wilde eten en vervolgens wilde de ober weglopen. Uhm? We willen allebei iets eten hoor.. bediening was erg ongeïnteresseerd en was constant keihard aan het lachen met elkaar. We gaan hier zeker niet nog eens heen.

Datum van bezoek: september 2019

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden wat tijd voor we met de boot gaan varen en gingen vlug iets drinken en een snack eten. Heel vriendelijk. Heel mooi aan de rand van het water. We aten er een pannenkoek die heek lekker was. Echt vers. Echt prijs/kwaliteit

Datum van bezoek: juli 2019
18 juni 2018 beoordeeld

Dit is een gezellig restaurantje waar we lekkere karper gegeten hebben, een specialiteit van de streek.
Er kan aan het meer gegeten worden maar ook binnen of aan de straatkant.
We zouden dit restaurantje aanraden. De keuze is beperkt, maar de vis is echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant gebruikt alleen eigen produkten. De kinderen bestelden patat maar kregen aardappelschijfjes. De vis kregen we met koude aardappelen en rauwe ui. Voor ons Nederlanders niet echt een lekkere combinatie. De bediening was niet echt vriendelijk. In ieder geval niet ons restaurant

Datum van bezoek: mei 2018
9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen hier voor een tafel aan de rivier, maar in de tuin of binnen ziet het er ook gezellig uit. De visschotels die we bestelden waren smakelijk, wel met eenvoudige opmaak, maar gewoon goed. De prijs laag voor de prima porties. Service vriendelijk. 1 toilet voor zoveel tafels wel een beetje weinig. Net geen 5 bolletjes!

Datum van bezoek: juni 2016
badanj2015, Manager van Konoba Badanj, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2016

thank you so much for your review,look forward to see you again

Reizigers die Konoba Badanj bekeken, bekeken ook

Virpazar, Gemeente Bar
Virpazar, Gemeente Bar

In Konoba Badanj geweest? Deel je ervaringen!