Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 165
PricelineUS$ 165
Expedia.comUS$ 165
eDreamsUS$ 165
TravelocityUS$ 165
Orbitz.comUS$ 165
Beoordeeld op 20 mei 2018

Zeer goed en uitgebreid ontbijt. We sliepen kamer 3 en worden tussen 5 en 5u30 wakker gemaakt door over en weer lopend personeel dat het ontbijt klaar zet. De voetstappen klinken door het gebouw. In de eetzaal maakt af en toe een machine enorm lawaai.
Bij volledige bezetting hotel is er enorm veel lawaai in de eetzaal bij het ontbijt. Personeel zeer vriendelijk. Mooie kamers en mooi uitzicht.

Datum van verblijf: mei 2018
Savio D, Proprietario van Hotel Ca' del Lupo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Grazie per la recensione Erik,

Mi spiace che non abbiate dormito bene.
Ancora ci chiediamo che cosa potesse essere il forte rumore in sala colazione, forse il macinino del caffè ma facciamo sempre attenzione a non accenderlo prima delle 9 del mattino. Scusate ancora per il disagio

Grazie per i complimenti per quanto riguarda la colazione

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen, makkelijk te vinden, ruime parking. Zeer behulpzaam en vriendelijk onthaal. Mooie, ruime en nette kamers met uitstekend bed. Veel kastruimte. Fantastisch uitzicht. Leuk zwembad met uitgebreid zit- en liggelegenheid. Gratis fietsen, enige conditie vereist bij de gebruiker. Top, letterlijk en figuurlijk!

Datum van verblijf: augustus 2017
Savio D, Proprietario van Hotel Ca' del Lupo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Ciao Jo,

Grazie per i graditissimi complimenti, li abbiamo apprezzati molto

Un saluto dalle Langhe

Beoordeeld op 9 december 2016

Sober en luxueus tegelijkertijd; pico bello!
Rustgevend en ontspannend zowel naar bediening als algehele atmosfeer van het complex en de omgeving.
Verassend modern vergeleken met de toch wat oudere hotelinfrastructuur in de rest van de regio Piëmonte en rond de diverse lago's.

Datum van verblijf: september 2016
Savio D, Proprietario van Hotel Ca' del Lupo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2017

Ciao Rik,

Grazie per la recensione
L'hotel è recente e abbiamo voluto di proposito creare una costruzione moderna e con stile scandinavo, il risultato è stato molto apprezzato.

Tornate a trovarci nelle nostre belle Langhe

Beoordeeld op 7 november 2016

Wij hebben in dit mooie designhotel afgelopen september een aantal aangename dagen doorgebracht. Aanvankelijk waren er wat problemen met onze kamerdeur, maar die werden netjes en snel verholpen. Toen mijn man een dag ziek was, werd hij door de staff uitermate goed verzorgd. Ook de dagen daarna werd nog regelmatig gevraagd of alles OK was.
De gastbenadering is heel persoonlijk, wij voelden ons heel welkom.

Datum van verblijf: september 2016

Grazie Mieke,

Una delle cose che ci piace fare è prenderci cura dei nostri ospiti, poi se hanno qualche piccolo problema di salute ci piace anche coccolarli

Grazie per averci segnalato il problema con la porta
Tornate presto in Langa

Beoordeeld op 31 augustus 2016

Prijs-kwaliteit is dit modern hotel grandioos.
Prachtige omgeving, ideale uitvalshoek, vriendelijke mensen, ongelooflijk ontbijtbuffet, heerlijk zwembad,...
Zet het op je bucketlist!
Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2016
Savio D, Proprietario van Hotel Ca' del Lupo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2016

Ciao Joeri,

A volte mi è difficile rispondere a recensioni così entusiastiche, sono contento che vi siate trovati così bene. Speriamo di rivedervi nelle nostre Langhe