“Mooi zicht, Schitterende wijnen”
Beoordeling van Ristorante Ca' del Lupo

Ristorante Ca' del Lupo
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Montelupo Albese
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
16 augustus 2016 beoordeeld

Reeds in 2012 vaak gegeten en nu opnieuw driemaal.
Schitterende en uitgebreide wijnkaart, een pareltje. Zeer scherp geprijsd. Je kan flessen bestellen en laten bewaren voor een volgende diner..
Eten was een goede middelmatige kwaliteit. Prijzen zijn zeer redelijk.
Reserveren is noodzakelijk.

27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt naast het hotel; mooi modern ingericht met uitzicht in de serre; mooi menu voor €33,- met daarbij voor €6,- een mooie Barolo wijn. Mooie en goed klaargemaakte streekgerechten.
Kaart is wel beperkt als je de hele week er wilt eten.

2 oktober 2015 beoordeeld

Super goed prijs kwaliteit verhouding in orde.Leuke en gevarieerde menukaart en voldoende keuze in wijnen. Personeel is super vriendelijk en attent.

4 september 2015 beoordeeld

Zeer lekker gegeten. Gevarieerde keuze. Goede, vriendelijke bediening. Vlak naast het hotel Ca' Del Lupo gelegen.

17 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke wijnkaart, fantastisch uitzicht, vrij goed eten. Wij hadden als antipasti de vitello tonato. Deze was standaard. Als primi hadden wij tagliatelle Tartufo. Deze hebben we spijtig genoeg moeten bijkruiden met wat parmezaan, uiteindelijk was deze wel goed. Als secundo hadden we de gekruide parelhoen (Guinea fowl) met gebakken aardappelen. Deze smolt in je mond! Zeer lekker! Ook de desserts waren best goed. Samenvatting, leuk restaurantje met een uitgebreide wijnkaart en lekker eten!

Reizigers die Ristorante Ca' del Lupo bekeken, bekeken ook

Diano d'Alba, Province of Cuneo
Castiglione Falletto, Province of Cuneo

Rodello, Province of Cuneo
Castiglione Falletto, Province of Cuneo

Barolo, Province of Cuneo
Montelupo Albese, Province of Cuneo

In Ristorante Ca' del Lupo geweest? Deel je ervaringen!