Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Heerlijke vakantie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Voor het boeken van deze accommodatie geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Leg je data vast voordat ze weg zijn
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Geef niet op! Informeer naar soortgelijke vakantiewoningen die wel beschikbaar zijn -
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Chalet -
2 slaapkamers, 1 badkamer, met plaats voor 6 gasten
South Cerney, Cotswolds, Engeland

Reizigersbeoordelingen

Heel goed - gebaseerd op 10 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Alles
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Eerst Engels
Eerst Nederlands
Alles
Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
DM V
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Nachtmerrie”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Na een lange rit kwamen wij s'avonds laat aan in een sterk verouderde Lodge. Wij waren niet aangemeld bij de receptie van het park. Ze wisten niet dat wij zouden komen en moesten eerst bellen met de eigenaar. Er hing een vreselijke doordringende stank in de woning waar je ogen van gingen tranen. De vloerbedekking van de slaapkamers zat vol met onsmakelijke vlekken die het ergste deden vermoeden. Het fornuis was oud, als je dat gebruikte hing er direct een brandlucht door de hele woning. De waterkoker zat vol kalk en was niet bruikbaar. De diepvries van de koelkast was vies. Het meubilair was oud en er was een stoel gebroken. Het terrasmeubilair was vies, het bankje miste een lat. Het totaal was zeer troosteloos. Wij hebben direct gereclameerd bij de receptie. Het Hoborne park (dat dus niet de verhuur van deze Lodge verzorgd) heeft direct iemand van de schoonmaak laten komen, zodat er iets aan de stank zou worden gedaan. Zij beaamde dat de Lodge op deze manier niet geschikt was voor verhuur. Helaas zat er op dat moment niets anders op dan de nacht door te brengen in de Lodge. Wij hebben direct geprobeerd contact op te nemen met de eigenaar. De volgende ochtend werden wij van ellende zeer vroeg wakker en hebben contact opgenomen met de receptie van het park. Zij hebben ons tegen betaling een door hun verhuurde accommodatie aangeboden. Echter moesten wij hierdoor onze vakantie inkorten omdat die een nacht minder beschikbaar was. Komende vanuit Nederland gaf dit dus ook dubbele kosten voor de overtocht naar Nederland. Contact met de eigenaar was niet prettig, ontkende alles en gaf de schuld aan vorige gasten. Dreigde zelfs ons een negatieve review te geven.. Zijn instelling was "ik kan niet steeds alles vervangen en schoonmaken wat niet in orde is...". Naar onze mening hoort dat gewoon bij verhuren aan derden. De eigenaar waar je contact mee hebt is overigens een man en niet de vrouw van de foto. Hij was op het park aanwezig en nam niet eens de moeite om naar ons te toe komen. Van geld teruggave wilde hij niet weten. Hij is gebeld door de manager van het park Hoborne, maar geen reactie. Tripadvisor heeft diverse keren gemaild en getracht te bellen geen reactie. Uiteindelijk na diverse contacten met Tripadvisor en het starten van een klacht via PayPal ons geld na drie weken terug ontvangen van Tripadvisor. Ook typisch na ons vertrek op 8 augustus staat er ineens een positieve review van de periode dat wij gebruik zouden maken van de Lodge... Wij zijn deze vakantie in vijf verschillende accommodaties door heel Engeland en Schotland geweest, en deze waren allemaal prima en schoon. Dit is dus gelukkig niet de standaard voor Engeland. Helaas heeft dit hele gebeuren wel een nare nasmaak achter gelaten op wat een ontzettende mooie vakantie was. Je houdt er toch rekening mee dat je je geld niet terug krijgt als iemand niet reageert. En moet op dat moment keuzes maken in de dingen die je nog wilt ondernemen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
30 aug 2017
Having not asked for a positive review from this client we welcome the incomplete review and raise their attention to some points.
We were sorry that our Chalet was not up to your exacting standards and you are quiet entitled to that. Hoburne very often do not receive emails regarding guets arrival I therefore retain copies of key releases sent and that they were/are opened. We checked with Hoburne House Keeping who YOU called in and are independent inspectors and they informed me directly at reception that the Chalet was well prepared but appeased the agitate client they no issues of concern. The site should be contacted. The black spots on the carpet were fluff probably from black socks or of that sort and were picked up quite easy without cleaning the carpet. We also portray the Chalet exactly and accurately in our Gallery and make no pretence that the Chalet is brand new but from the 1990's era nor that we are able to replace items between clients as was requested in the few hours to clean.We have put in place however a full one day between clients to anticipate poor respect for our property and upgrades are in progress.
We have and did ask Trip Adviser for copies of reported photographs of the extremely poor state of the chalet but as yet we have not received any reports back from them.
We also approached Hoburne and told them as they own and are responsible for the pitch and not the owners of the chalet that rabbits had been found under the chalet on inspection. These were removed not by Hoburne as is correct but by the owner on suspicions. The furniture is tired after many clients use but this is well portrayed in the many photographs in the gallery of Trip Adviser
Since the time of the holiday we have not received any evidence of the extreme dirt portrayed nor have we received any any substantive evidence of such in fact we have only received positive feed back from Hoburne and recent clients.
Once again we can only apologise that we did not meet the highest of standards required.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SallyJayn ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 13 maart 2017 voor een verblijf in januari 2017
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Language Weaver Machinevertalingen weergeven

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Antwoord van management
15 mei 2017
Thank you.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ClareG18
Niveau 6 bijdrager
79 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018
Google Vertalen naar het Nederlands

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wayne T
1 beoordeling
Beoordeeld op 2 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018
Google Vertalen naar het Nederlands

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017
Google Vertalen naar het Nederlands
1
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Antwoord van management
10 nov 2017
Hi many thanks for the feed back. Uh-fortunately we appear to have a few clients that expect more than is shown.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Steven B
Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 4 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017
Google Vertalen naar het Nederlands

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
10 nov 2017
Hi Glad you enjoyed your stay and thank you for the feedback. I shall make the passes purchase more clearer in the add.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk
Beoordeeld op 8 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017
Google Vertalen naar het Nederlands

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Antwoord van management
17 aug 2017
Many thanks for your review and glad you enjoyed the stay.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Verdien geld door je woning te verhuren. Zonder contract en kosten vooraf hou je meer voor jezelf over.
Eenvoudig te beheren
Bevestig boekingen in één klik en houd alles bij, vanaf de aanvraag tot het uitchecken. Zelfs wanneer je onderweg bent!
Vertrouwd door reizigers
Met miljoenen reizigers en een beveiligde online betaalmethode helpt TripAdvisor reizigers jouw accommodatie met vertrouwen te boeken.
Je gratis vermelding instellen