Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

vanaf US$ 40,94
vanaf US$ 18,19
vanaf US$ 6,82
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Via hun website de dag voordien een afspraak gemaakt voor een begeleid bezoek. Prachtige omgeving en enkel daarvoor de moeite om tot daar te rijden. We werden hartelijk verwelkomd en kregen op 45 minuten tijd interessante informatie over de verschillende manieren van olijfolie te produceren. Na de degustatie kon ik niet anders dan flessen kopen gezien de hoge kwaliteit van de olie.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met een heldere route uitleg hebben we de locatie snel gevonden. Een zeer informatieve en grappige uitleg van het productieproces. De liefde voor de olijf spat eraf. Aansluitend de verschillende oliën proeven en je kan ze evt gelijk kopen. Ik kijk nu geheel anders naar de olie in de supermarkt . Wel reserveren vooraf!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Zowel het bezoek als de omgeving zijn indrukwekkend! Met veel passie wordt het volledige proces uitgelegd en getoond. Op het einde mag je de verschillende producten ook proeven. Niet te missen!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Mooi gelegen bio-olijfoliebedrijf, waarbij je na de interessante uiteenzetting de gelegenheid hebt om olijfolie te kopen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Informatieve rondleiding en goede tips voor de omgeving door Siegfried en heerlijke olijfolie. Prachtige ongeving

Datum van activiteit: juni 2018