“Heerlijke, ontspannen plek met veel ruimte om je ...”

Beoordeling van Lagrenie Les Girolles

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Dido48
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke, ontspannen plek met veel ruimte om je heen”
Beoordeeld op 10 december 2018 voor een verblijf in augustus 2016

We hadden een paar geweldige weken op Lagrenie Les Girolles, er kwamen zelfs nog 4 vrienden uit NL een weekendje logeren en ook zij waren enthousiast, het huis was groot genoeg. Veel leuke plekken verkend, met de auto en alle soorten culinaire ontdekkingen gedaan in de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2016
12 dec 2018
Merci, Dido!
Guide5118 ...
1 beoordeling
“Heerlijk vakantiehuis met rust en ruimte als de toverwoorden”
Beoordeeld op 10 december 2018 voor een verblijf in juli 2018

De eerste keer mis je bijna de afslag, op beter: de oprit, een eerst steile klim en dan een afgevlakt kronkelend spoor waar je het laatste stukje als door een mythisch bos rijdt en waar ’s avonds de reeën op je staan te wachten. En daar aan het eind van dat weggetje waar het verkeer ophoudt en de stilte begint ligt en staat het domaine Lagrenie, al ruim 7 jaar de trots en het huis van Karin en Gijs en hun levende have. Zij hebben niet alleen zelf een prachtig huis, maar ernaast ook twee heerlijke vakantiehuizen waar rust en ruimte de toverwoorden zijn. Beneden in het dal kronkelt de Dordogne, boven is er rust, ruimte en stilte en verkoeling in het grote gemeenschappelijke zwembad. Op een goed kwartier rijden liggen prachtige en geroemde en – daarom - ook drukke middeleeuwse stadjes als Sarlat en Domme. Maar van Lagrenie hoef je eigenlijk niet weg, behalve voor je boodschappen, een goed restaurant, wandelen, kanoën of zo’n mooi stadje waar je de Middeleeuwen zo op je netvlies tovert. Warm aanbevolen.

Datum van verblijf: juli 2018
10 dec 2018
Dank je wel, Kasper. Wij vonden het fijn om jullie maar liefst drie weken onder onze daken te hebben!
Niké D
1 beoordeling
“Idyllische woning met zwembad en prachtig uitzicht, grote tuin.”
Beoordeeld op 10 december 2018 voor een verblijf in juli 2016

Bijzonder mooie, rustige ligging en toch dicht bij bezienswaardigheden. Wij verbleven hier twee weken met onze tienerdochters die zich perfect vermaakten bij het zwembad. Onze hond was welkom en we werden vriendelijk onthaald. Alle faciliteiten zijn in huis aanwezig en we konden dagelijks buiten eten op het mooie terras of in de tuin. Het uitzicht alleen al is de reis waard. Een ree spotten in de uitgestrekte tuin is niet uitzonderlijk...natuurliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen.

Datum van verblijf: juli 2016
10 dec 2018
Merci, Niké. Jullie waren fijne gasten!
Lammert V
1 beoordeling
“Romantisch onderkomen in prachtige omgeving.”
Beoordeeld op 9 december 2018 voor een verblijf in september 2016

Vrienden boden ons een week verblijf in dit onderkomen aan bij wijze van huwelijksreis. Het huisje overtrof onze stoutste verwachtingen. Niet alleen werden wijzelf hartelijk verwelkomd, ook onze honden werden gastvrij ontvangen. De rust, de ruimte, het weidse uitzicht over de Dordognevallei, het rustieke romantische huis, het beviel ons allemaal zo goed dat we het jaar daarop gewoon terug gekomen zijn. En we zijn vast van plan om nog eens te komen.

Datum van verblijf: september 2016
10 dec 2018
Dank je wel, Lammert en Saskia. Ik zou het top vinden als jullie weerom komen!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren