“Mooi en goede pizza's”
Beoordeling van Pizzeria Dolce Sapore

Pizzeria Dolce Sapore
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Walcourt
5 weken geleden beoordeeld

Met groep van 8 personen gegeten, echt lekkere pizza's, grote maat en verse ingrediënten. Gewoon goed

Datum van bezoek: september 2019

3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk een heerlijke pizza. De Stella met Gorgonzola en peer is zeker aan te bevelen! Prachtig opgemaakt en een gerecht om van te smullen. De nutella pizza met een bolletje ijs toe samen delen maakte de avond compleet. Hele vriendelijke en attente bediening. We komen hier graag terug als we weer op het Landal park zijn. Dank voor de heerlijke avond!

Datum van bezoek: mei 2019
30 april 2019 beoordeeld

Deze plek vind je niet snel zonder internet. Heerlijke pizza gegeten. Alle vijf waren we tevreden. Toetjes waren ook lekker.

Datum van bezoek: april 2019
27 juli 2018 beoordeeld

Even overnachten in Walcourt of in de buurt van? Zin in een overheerlijke pizza? Hier moet je zijn. Vriendelijke onthaal, zeer verscheiden aanbod. De kennis om een pizza van hoog niveau te brengen straalt van het bord. Ik vond enkel dat de Chorizo me beter zou bevallen als de schijfjes dunner gesneden waren maar dat is echt naar een detail zoeken. Het was zeer lekker. Als we naar buiten gingen zagen we dan nog eens dat deze pizzeria de prijs heeft gewonnen van beste pizzaiolo van 2018.
Wel, dat verbaasde niet. Meer dan terecht! Top!

Datum van bezoek: juli 2018
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nette zaak met vriendelijk personeel. Een zeer uitgebreide keuze aan klassieke en speciale pizza's voor correcte prijzen. De pizza's zijn ruim belegd en zeer lekker.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Pizzeria Dolce Sapore bekeken, bekeken ook

Walcourt, Namur Province

Boussu-lez-Walcourt, Hainaut Province
Froidchapelle, Hainaut Province

In Pizzeria Dolce Sapore geweest? Deel je ervaringen!