“Top. Sterrenrestaurant aan Spaanse prijzen. ”
Beoordeling van The Cellar Door

The Cellar Door
Geclassificeerd als nr. 1 van 122 Restaurants in Playa Flamenca
Keukens: Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu genomen. Zeer veel variatie, allemaal smaakvol en zeer mooie presentatie. Super vriendelijk personeel. Hier betaal je in Belgie zeker x 3 voor.
Belgische sterrenchef was hier ook aanwezig en zeer lovend!
Topklasse!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten dit restaurant op aanraden van vrienden en kozen er het degustatie menu aan 40 € per persoon. Dit omvatte 7 gangen. De eerste schotels waren echte smaakbommetjes. Bij de hoofdschotel waren mijn groentjes echter niet gaar gekookt, wat ik echt heel jammer vind. Ook begin één van de obers een cruciale fout door de lege wijnglazen van onze vrienden weg te nemen terwijl we nog de desserten moesten ontvangen. Tot twee maal toe vroegen zijn collega's wie ons bediende! Wel raar dat ze van elkaar niet weten wie wat doet!!! Al bij al een leuke avond beleefd.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

we gingen met 2 bevriende koppels eten in de cellar door, we namen de discovery menu van €40 pp, was echt super lekker.
hapje, voorgerecht coquile, 2de vg was een tortelinni met kreeft en vissoepje, dan een stukje kabeljauw op vel gebakken, erna stuk buikspek met groentjes en gesauteerde krieltjes, daarna chocoladedessert, was echt af. nog een macaron en praline bij de koffie een echt topdiner!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Unieke keuken, waarbij smaak en presentatie zeer belangrijk zijn. Wij reserveerden onverwachts en stonden perplex van onze gerechten. We kozen ervoor om 2 starters te delen met ons 4 wat geen probleem bleek. Na onze hoofdgerechten en desserts was de digestief een smaakvolle afsluiter. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Kortom, echt een aanrader voor wie graag eens speciaal eet, lichte Thaise invloed en atypische keuken wil.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een vergane glorie gebouw zitten een aantal restaurants en café's. Dit soort gebouwen zijn niet uniek in Spanje. Na een rondje door het complex kwamen we uit bij het beste restaurant op eerste gezicht. Was ook het drukst. Buiten op de "galerij" waren alle tafeltjes bezet en dus kregen wij binnen een tafel toegewezen. Gastvrije bediening die meerdere talen machtig zijn. De hoofdbediening kwam iets te joviaal over.

Er is geen ruime keuze, maar er staan wel mooie gerechten op de kaart. En ander eten dan bij het gros van de restaurants in deze omgeving.

Als voorgerecht koos ik de tonijntartaar. Mooi van kleur, goed van smaak. Had iets pittiger gemogen. De avocado mousse viel wat tegen.

Hoofdgerecht de eend. Heerlijk klaargemaakt, met bijpassende groeten, wel wat vlak van smaak.

Al met al een goeie keuze, maar voor het betaalde iets meer verwacht. Maar dat is altijd achteraf.

Reizigers die The Cellar Door bekeken, bekeken ook

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Orihuela, provincie Alicante

In The Cellar Door geweest? Deel je ervaringen!