“Super lekker en goedkoop”
Beoordeling van Leonardo Ristorante

Leonardo Ristorante
Reserveren met
Leonardo Ristorante is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 122 Restaurants in Playa Flamenca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de reviews op tripadvisor, dit restaurant gekozen. Hebben hier zeker geen spijt van, het eten was heel lekker.
Op de menu veel keuze, enkel de desserts zijn beperkt.
Tip! Reserveer een tafel want kan hier druk zijn.

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, lekkere gerechten, super vriendelijke bediening, perfecte prijs Q verhouding, eigenaar houd alles zeer goed in het oog, goede wifi, behulpzaam, ... kortom TOP

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een Engelse bewoner op onze "urbanisation" naar hier komen eten. Een wandeling van een kleine 3 km om aan het shopping, eerder dining complex te komen.
Het kleine Leonardo restaurant ligt in een hoekje tov de andere, grotere eettenten.
Bij onze aankomst was er binnen geen tafel voor twee meer beschikbaar, maar dat werd in drie minuten geregeld.
De kaart heeft veel te bieden. Wel een beetje vreemd om Italiaans in Spanje te eten, maar pasta is nu eenmaal lekker.
Wij kozen elk een afzonderlijk gerecht met pasta en groenten.
De portie was meer dan voldoende.
De
Bediening ws heel vriendelijk en correct. Af en toe kwam ze iemand langs om te zien of alles naar wens was. Heerlijk als je als klant voelt dat men jou op een aangename manier deze maaltijd wilt laten nemen.
Klein en fijn. Zeker een plaats om eens langs te komen.
Met z'n twee of met een groep. Het is er aangenaam.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer geweest. Het eten os er heerlijk. Bediening is wat traag, maar we hadden tijd. Personeel is supervriendelijk. Alle aanpassingen gebeuren zonder problemen.

3 augustus 2017 beoordeeld

In elke vakantie worden we gelokt door de gedachte aan de lekkere gerechten die hier geserveerd worden met steeds een kleine vernieuwing qua presentatie, maar de smaken blijven hemels. Steeds een supervriendelijke bediening.
Een TopTeam

Reizigers die Leonardo Ristorante bekeken, bekeken ook

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

In Leonardo Ristorante geweest? Deel je ervaringen!